توقف نماد تجلی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت

دو معدن جانجا و سنگ آهن صاحب سقز به تجلی و کنسرسیوم ومعادن رسید.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با مشارکت در کنسرسیومی متشکل از شرکت های چادرملو، گل گهر، گهرزمین، صنایع و معادن غدیر و به رهبری شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مزایده معدن طلا و مس جانجا برنده اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی،مرتضی علی اکبری مدیرعامل این شرکت درباره توقف نماد تجلی توضیح داد: شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با مشارکت در کنسرسیومی متشکل از شرکت های چادرملو، گل گهر، گهرزمین، صنایع و معادن غدیر و به رهبری شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مزایده معدن طلا و مس جانجا برنده شده است همینطور تجلی با مشارکت در کنسرسیوم دیگری متشکل از ومعادن و صبا نور در مزایده معدن صاحب سقز برنده اعلام شده که به دلیل  افشای اطلاعات مربوط به این مزایده ها نماد متوقف شده است. 

وی افزود: معدن مس و طلای جانجا واقع در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین معادن کشف شده مس و طلای ایران است که تا کنون بهره برداری از آن صورت نپذیرفته است و ذخیره این معدن در برخی پیش بینی ها تا 500 میلیون تن نیز برآورد می شود.

علی اکبری تصریح کرد: علاوه بر اکتشاف و استخراج معدن، کارخانه تولید کنستانتره مس به ظرفیت سالانه 130 هزار تن در معدن جانجا باید ایجاد شود.

مدیرعامل تجلی در ادامه با اشاره به ارزش ویژه معدن جانجا در زنجیره معدنی و فلزی کشور، برنده شدن تجلی و کنسرسیوم ومعادن در این مزایده را اتفاقی خوب توصیف کرد که درآینده و با سرمایه گذاری های شرکت های گروه، ارزش واقعی معدن مشخص می شود.

وی گفت: در واقع با برنده شدن تجلی و کنسرسیوم ومعادن سهامدارن این شرکت ها هستند که برنده شده اند و همانطور که به سهامداران  قول داده بودیم تجلی در پروژه ها برتر معدنی حتما مشارکت خواهد داشت و معدن جانجا و سقز از جمله این پروژه هاست.

مدیرعامل تجلی در پاسخ به پرسشی درباره ویژگی های معدن صاحب سقز گفت: این معادن سنگ آهن باذخیره قطعی 5 میلیون تن است که پیش­بینی می­شود ذخیره خیلی بیش از این باشد و در حال حاضر در حال بهره برداری می باشد نیاز به سرمایه گذاری قابل ملاحظه ای ندارد.

طبق اعلام شرکت فرابورس ایران ظهر روز سه شنبه پنجم بهمن ماه سال جاری نماد معاملاتی (تجلی1) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) برای شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات متوقف شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =