کیش میزبان ۲۰۰ ورزشکار دوومیدانی در جام فجر

جزیره زیبای کیش هفتم و هشتم در مسابقه دو فرا استقامت فرپلی جام فجر میزبان ۲۰۰ ورزشکار زن و مرد دوومیدانی از سراسر کشور است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مسابقه دو فرا استقامت فرپلی در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود که هر ۲ بخش به صورت جداگانه در قالب چهار ماده ماراتن ۱۰ کیلومتر (رده سنی آزاد)، رده سنی بالاتر از ۴۰ سال، رده سنی ۳۰ تا ۴۰ و چهار دور پنج کیلومتری امدادی (رده سنی آزاد) در بخش آقایان بر گزار می شود.

این مسابقه روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ بهمن از مقابل مجموعه گردشگری برفی پنگوئن جزیره کیش آغاز می شود. برای حضور در این مسابقات ۹۵ ورزشکار زن و ۱۰۵ ورزشکار مرد در قالب تیم های پتروشیمی جم، کلر بارس، سه گانه اف و ب جزیره کیش، دوندگان کویر یزد و انجمن کارگران مازندان اعلام آمادگی کرده اند.

رویداد ورزشی جام فجر دو فرا استقامت فرپلی کیش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و اصول بازی منصفانه ایده‌آل از جمله دوستی، احترام، رقابت سالم، حس همبستگی، لذت بردن از تلاش در میادین رقابت، توسعه رشته دو و میدانی به عنوان ورزش سلامت محور و در دسترس، افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت ها از طریق سبک زندگی فعال و حضور در فعالیت های ورزشی رقابتی برگزار می شود.

فراهم کردن فرصت برابر برای شرکت کنندگان جهت دستیابی به رقابت یکسان با عدم حضور نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی و لیگ دو و میدانی، معرفی و توسعه برندهای ایرانی در توسعه کسب و کارها در اقتصاد کشور و بهره مندی از محبوبیت و ظرفیت های ورزشی در توسعه برند از دیگر اهداف این مسابقات است.

این رویداد با همکاری فدراسیون ورزش کارگری، انجمن بین المللی بازی منصفانه فتیان، مجموعه گردشگری برفی پنگوئن، مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، سازمان جهانی بازی منصفانه، سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب خدمات کیش و انجمن ورزش شرکت ها برگزار می شود.

زمابندی گروه زنان این رویداد شامل پنجشنبه هفتم بهمن ماه ۱۰ کیلومتر بالای ۴۰ سال، ساعت ۶ صبح، ۱۰ کیلومتر ۳۰ تا ۴۰ سال، ساعت هفت صبح، دوی امدادی آزاد ساعت ۱۰ صبح و جمعه هشتم بهمن ساعت ۶ صبح رشته نیمه مارتن آزاد است.

در این رویداد زمابندی گروه مردان نیز روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه ۱۰ کیلومتر بالای ۴۰ سال، ساعت هشت صبح، ۱۰ کیلومتر ۳۰ تا ۴۰ سال ساعت ۹ صبح، دوی امدادی آزاد ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و جمعه هشتم بهمن ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح رشته نیمه مارتن آزاد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =