علیرضا جهانبخش: می‌خواهیم قدم‌های بزرگی برداریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بازی فردای تیم ملی مقابل عراق را فوق‌العاده دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مسیری که برای جام جهانی داشتیم تا الان شرایط مثبت بوده و قطعا می خواهیم این مسیر را رو به جلو برویم. عراق همیشه حریف سنتی و قابل احترامی برای ما بوده است و می دانیم بازی سختی خواهد شد. حریف تغییراتی داشته و با تمام قوا می آید. ما هم چندین بازیکنمان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و چند نفر به خاطر شرایط پروازی دیر اضافه نشدند. شرایط ایده آل نیست اما کسانی که در اردو هستند آنقدر قدرتمند و آماده هستند که با تمام قوا برویم.

جهانبخش ادامه داد: من فکرم کنم بازی فردا خیلی اهمیت دارد و خیلی سخت می شود. بازی های پیش رو هم همین طور است اما به امید خدا امیدوارم در بازی فردا شرایط مناسبی داشته باشیم و هرچه زودتر این کار را تمام شود و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. با رفتن به جام جهانی قدم رو به جلویی برای فوتبال ایران بر می داریم. ما همیشه بازی های حساسی جلوی عراق داشتیم و اهمیت هم داشته است. آن ها بازیکنان با کیفیتی دارند شاید به اندازه ما لژیونر نداشته باشند اما همیشه خوب بودند و تکنیک فردی خوبی دارند. نسل جدید آن ها نیز خیلی خوب است. بشار هم سال ها در ایران بوده و بازی فوق العاده سختی خواهد بود و ما آماده هستیم و نشان دادیم که برای بازی خوب آماده هستیم.

جهانبخش در پایان گفت: بازی با عراق در جام ملت های آسیا خیلی دراماتیک بود و من در آن زمان خیلی جوان بودم و حق ما این بود که ببریم اما متاسفانه اینگونه نشد. 7 سال گذشته و ما در شرایط متفاوت بازی می کنیم و این بازی می تواند صعود ما را قطعی کند و این حساس است. ما نسل جدیدی با شرایط و تفکر متفاوت هستیم که کیفیت خوبی داریم؛ تفاوت هایی بین دو تیم وجود دارد اما ذهینت، کیفیت و خواسته بچه ها بزرگتر شده و این نسل خواسته های زیادی دارد. ما می خواهیم به آرزوی های بررگ مان برسیم و می خواهیم قدم های بزرگی برداریم.

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =