۰ نفر
۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
سریال کودکانه تلویزیون برای نوروز

تسنیم نوشت: سری جدید پهلوانان قرار است برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تهیه و تولید شود.

«پهلوانان» عنوان مجموعه انیمیشنی از مرکز پویانمایی صبا است که سری جدید  آن برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تهیه وتولید می‌شود. سیاوش زرین‌آبادی نویسنده وکارگردان پویانمایی پهلوانان می‌گوید: در این اثر، شخصیت‌های آن به گونه ابرقهرمان شکل نگرفته‌اند و سعی شده آموزه‌های اخلاقی در لفافه و در بستر مضامین طنازانه روایت شود.

سیاوش زرین‌آبادی نویسنده و کارگردان مجموعه پویانمایی «پهلوانان» گفت: سری جدید انیمیشن پهلوانان به لحاظ محتوا و داستان، تفاوت چندانی با سری‌های قبل آن ندارد. در سری جدید این مجموعه سعی کردیم از همان فضا و شخصیت‌های مألوف و آشنا برای مخاطب استفاده کنیم. به طور کل پویانمایی «پهلوانان» در سری جدید خود  از نظر تکنیکی  و پردازش مدل‌ها تا حدودی ارتقاء پیدا کرده، به گونه‌ای که کاراکترهای آن  قابلیت حرکت و چرخش بهتر و بیشتری پیدا کرده‌اند.

زرین آبادی در ادامه بیان کرد: از آنجا که موضوع قصه‌های این انیمیشن  در بستر مسائل و چالش‌های اخلاقی و انسانی شکل گرفته بنابراین مضامین و ساختار روایی و محتوایی آن بدون زمان و مکان‌اند و به دوره‌ تاریخی خاصی تعلق ندارند. از این نظر مخاطب به راحتی می‌تواند با قصه‌ها، شخصیت‌ها و چالش‌های پهلوانان ارتباط برقرار کند.

علیرضا گلپایگانی تهیه‌کنندگی این مجموعه را عهده‌دار است و سری جدید انیمیشن «پهلوانان» همچون سری‌پیشین خود با تکنیک دو بُعدی ساخته شده همزمان با  نوروز ۱۴۰۱ از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =