علیرضا خمسه: افسوس می‌خورم مردم هنوز سریال «پایتخت» را می‌بینند!

ایسنا نوشت: به زبانی طنز می‌گوید، ۶۹ ساله شدم و این خیلی خوب است که هنوز ۷۰ سالم نشده است! با روحیه طنازانه و میل به زندگی، روزها و سال‌های عمر را ذره ذره می‌چشد و همچنان برای خودش برنامه‌ها دارد.

علیرضا خمسه درباره آرزوهایش چنین می‌گوید: «من، علیرضا خمسه در نهم بهمن ماه می‌خواهم یک رنسانس و نوزایی برایم اتفاق بیفتد؛ یعنی از نو از مادر متولد شوم. یک آرزو برای خودم دارم و آن هم این است که زندگی نویی برای خودم داشته باشم. من امروز ۶۹ ساله شدم اما قصد دارم از این پس راه جدیدی را بروم و برنامه‌های زیادی برای خودم دارم. 

خمسه در ادامه‌ی آرزوهایی که همزمان با سالروز تولدش در سر دارد، خاطرنشان می‌کند: همین‌طور برای مردم کشورم آرزو می‌کنم که احساس کنند آینده‌ای روشن در پیش‌رو دارند. من از اینکه در نگاه جوانان یا حتی میانسالان غم و ناامیدی و خستگی می‌بینم، جگرم می‌سوزد. در این روز بهترین‌ها را برای مردم سرزمین‌مان می‌خواهم چون مردم سرزمین ما مردم شایسته‌ای هستند و لیاقتشان خیلی بیشتر از چیزهایی است که برایشان در نظر گرفته‌اند. ملت ما، ملت سربلندی است. آرزو می‌کنم نگاه‌ها تغییر کند و تمام مشکلات جامعه و مردم عزیزمان حل شود.

گله از پرداخت‌های نامنظم دستمزدها در تلویزیون

این هنرمند در ادامه‌ی همین صحبت‌ها درباره‌ی اینکه این روزها برای تلویزیون چه می‌کند؟ می‌گوید: فعلا کار خاصی ندارم؛ البته برنامه‌هایی برای آینده دارم. جا دارد در همین جا به نکته‌ای مهم اشاره کنم و آن هم این است که وقتی ما هنرمندان کار می‌کنیم، انتظار داریم پرداخت‌ها به موقع باشد اما الان مشکل این است که پرداخت‌ها وقفه دارند. بسیاری از همکاران ما متأسفانه مستأجر هستند، ما سر کار می‌رویم به این امید که سر ماه دستمزدمان را بگیریم تا هزینه‌های زندگی‌مان را تأمین کنیم اما متأسفانه تهیه‌کنندگان می‌گویند تلویزیون پرداخت ندارد و حتی می‌بینیم دو تا سه ماه دستمزدها عقب می‌افتد. به همین علت همه دنبال این هستند تا در کارهایی حضور داشته باشند که حداقل دستمزدها به موقع پرداخت شود. من هم این روزها این مشکل را دارم.

بازیگر مجموعه «پایتخت» خاطرنشان می‌کند: پیشنهادهای بسیاری برای حضور در سریال‌ها دارم، منتها دستمزدها با هزینه‌ها نمی خواند، از طرفی دستمزدهایی هم که توافق می‌شود به موقع پرداخت نمی‌شود. شخصا خیلی دوست داشتم در حال حاضر سر سریالی باشم اما متأسفانه دستمزدها با هزینه‌های زندگی نمی‌خواند. آخرین کار تلویزیونی من مجموعه «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی بود که هنوز هم در حال پخش است. من پنج ـ شش ماه قبل کارم را در این مجموعه تمام کردم و پس از آن دیگر کاری را قبول نکردم؛ به همین دلایلی که اشاره شد. البته قرار است در سریال جدید سعید نعمت‌الله که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، حضور داشته باشم.

خمسه سپس به این پرسش که فکر می‌کنید شرایط کاری در شبکه نمایش خانگی بهتر از تلویزیون است؟ اینگونه پاسخ می‌دهد: به هر حال همه این‌ها متعلق به یک نظارت هستند اما در شبکه نمایش خانگی پرداخت‌ها کمی بهتر است. درواقع تهیه‌کننده‌ها ۱۰۰ درصد  دولتی نیستند و به شکل مستقیم به صداوسیما وابسته نیستند، به همین علت این شبکه کمی بهتر عمل می‌کند ولی با اتفاقاتی که قرار است برای این شبکه بیفتد و از زیر نظارت ارشاد به سمت نظارت صداوسیما برود، باز هم معلوم نیست در روی همان پاشنه بچرخد یا خیر؟

متاسفانه کارهای کمدی از کیفیت خالی شده‌اند

بازیگر مجموعه‌های هوشیار و بیدار، هتل پیاده‌رو، مهمانان ویژه، دارا و ندار و مرد هزارچهره همچنین در پاسخ به اینکه آیا سریال‌های حال حاضر تلویزیون را تماشا می‌کند و کیفیت‌ها را چطور می‌بیند؟ می‌گوید: به نظرم سریال‌هایی که در سال‌های قبل بازی می‌کردم نسبت به الان پرمحتواتر بود. در حال حاضر اغلب کارهایی که می‌بینیم نمی‌دانم به خاطر نظارت شدیدی است که روی محتوای کارها اعمال می‌شود و یا مساله دیگر، متاسفانه از کیفیت خالی شده‌اند. یکی از مهمترین ویژگی‌های هر کار کمدی این است که رویکرد انتقادی داشته باشد که اگر این رویکرد را از کمدی بگیریم، درواقع لطیفه‌گویی و یک کار کم‌ارزشی می‌شود که اسمش کمدی واقعی نیست. کمدی واقعی حتما باید نگاه‌های اجتماعی و رویکرد انتقادی داشته باشد که متأسفانه الان تلویزیون این رویکرد را خیلی نمی پسندد، به همین علت است که کارهای کمدی‌اش دچار ضعف محتوایی شده‌اند.

او درباره اینکه چرا سریالی مثل «پایتخت» پس از سالها بازهم مخاطب دارد و در چنین شرایطی چه پیشنهادی برای بهبود شرایط در تلویزیون دارید، اظهار می‌کند؟ پایتخت شخصیت‌های دوست داشتنی داشت. متاسفانه رویکرد انتقادی نسبت به رفتاهای اجتماعی، خانوادگی و فردی در سریال‌های حال حاضر طنز وجود ندارد و عرصه کمدی‌سازی از حضور آدم‌های باتجربه و خوش فکر خالی شده است. ما در کارهایی که در تلویزیون می‌بینیم، کمتر نام‌های صاحب تجربه را پیدا می‌کنیم و باید بگردیم تا ببینیم نویسنده و کارگردان کیست. مردم واقعا گناه دارند، از کار روزمره و مسائل مختلف خسته و غمگین به منزل می‌آیند و حالا می‌خواهند پای تلویزیون بنشینند تا خستگی‌شان رفع شود ولی کارهای قابل توجهی به آن‌ها ارائه نمی‌شود. در حقیقت با تماشای سریال‌های قدیمی یک نوع گذشته‌گرایی برایشان به وجود می‌آید که به نظرم این گذشته‌گرایی، نشان از افول تولیدات صداوسیماست.

مردم را امیدوار کنیم نه ناامید

خمسه پیرو همین صحبت‌ها، درباره اینکه چه پیامی به رئیس صداوسیما دارید و فکر می‌کنید معضل اصلی این سازمان در حال حاضر چیست؟ تصریح می‌کند: نگاه سیاسی که وارد تولیدات صداوسیما شده، به کارها لطمه بسیار وارد کرده است. اگر صحبت‌های من بخواهد مخاطبی داشته باشد این است که جامعه فقط روی محور سیاست نمی‌چرخد ولی متأسفانه همه نگاه‌ها منتهی به سیاست شده‌اند؛ به عنوان مثال رویکردی که ما باید داشته باشیم، رویکرد اجتماعی است که بخشی از این رویکرد اجتماعی که در زندگی امروز ما حضور دارد، مسائل اقتصادی است. ما باید در برنامه‌های کمدی و سایر برنامه‌های صداوسیما مثل گپ شوها و تاک شوها درباره‌ی مسائلی صحبت کنیم که مردم از ناامیدی خارج و نسبت به جامعه امیدوار شوند.

او ادامه می‌دهد: ما باید با تولیداتمان روزهای بهتری را برای مردم ترسیم کنیم؛ این در حالی است که ما الان ترسیم یک آینده روشن‌تر و بهتر را در تولیدات صداوسیما نمی‌بینیم و هر چه می بینیم تیرگی، ناامیدی و افزودن به مسائل مردم است. وظیفه همه ما و به خصوص دوستانی که کمدی کار می‌کنند، کاستن از مصائب و مشکلات مردم است که اگر این رویکرد نباشد حاصل آن ناامیدی ملت می‌شود. ما باید در تولیداتمان اتفاقات بهتر را به مردم نشان بدهیم و درباره آن‌ها صحبت کنیم.

بازیگر نقش باباپنجعلی در مجموعه «پایتخت» درباره اینکه آیا تکرار این سریال را در شبکه‌ها دنبال می‌کند؟ می‌گوید: همان موقع که این مجموعه تولید می‌شد، ما به طور کامل همه با هم کار را تماشا می‌کردیم و متوجه نقاط قوت و ضعفش می‌شدیم اما الان که تکرار می‌شود خیر تماشا نمی‌کنم، چون خیلی فرصت ندارم، ولی وقتی می‌شنوم که مردم هنوز که هنوز است «پایتخت» را تماشا می کنند، راستش افسوس می‌خورم که چرا تولیدات بهتری نمی‌آید که مردم نگاهشان به گذشته نباشد و به روز باشند.

علیرضا خمسه: افسوس می‌خورم مردم هنوز سریال «پایتخت» را می‌بینند!

این هنرمند سپس در پاسخ به اینکه اگر «پایتخت» ادامه پیدا کند باز هم دوست دارید حضور داشته باشید؟ به نکته‌ای اشاره می‌کند و می گوید: یکی از مشکلاتی که در کشور ما، نه فقط در زمینه فرهنگ و هنر بلکه در همه عرصه‌ها وجود دارد، یک نوع انقطاع و قطع‌شدگی و کات است؛ به عنوان مثال شما در سازمانی کار می‌کنید که وقتی مدیر تغییر می‌کند، اولین کاری که می‌کند همه نیروها را جابه‌جا می‌کند، حتی اتاق‌ها را تغییر می‌دهد و می‌خواهد گذشته را پاک کند تا هیچ نشانی از مدیر قبل نباشد! متأسفانه این موضوع در همه عرصه‌ها حاکم است. وقتی چند نفر به شکل اکیپی کاری موفق را تولید می‌کنند که تبدیل به یک برند می‌شود ولی مدتی بعد می‌بینیم افتراق و انشعاب‌ها شروع شد، تفرقه می‌افتد و شریک ها از هم جدا می‌شوند. در کارهای فرهنگی و هنری و تولیدات تلویزیونمان هم همین طور است. به عنوان مثال گروه «پایتخت»، یک گروه خیلی منسجمی بود که چندین فصل را با هم کار کردیم ولی همین طور که جلو می‌رود، اختلافاتی به وجود می‌آید ـ چه مسائل اقتصادی و چه نگاه‌های هیچ و پوچ ـ که باعث می‌شود انسجام و قدرتی که یک رابطه‌ را شکل می‌دهد، استمرارش کم‌رنگ‌تر شود.

وی ادامه می دهد: البته این موضوع فقط در گروه پایتخت نیست بلکه همه گروه‌ها این مشکل را دارند و یک مشکل کلی فرهنگی است که ما نمی‌توانیم باری را از یک نقطه با سر سلامت، نیکویی و زیبایی با خود حمل کنیم. حتما باید حرف و حدیث و اختلاف سلیقه وارد شود و آن، همیت و یکرنگی که خیلی زیبا بود و ما اسمش را می‌گذاریم عشق به کار که درست مثل یک خانواده است، کمرنگ می‌شود. درباره «پایتخت» من خیلی امیدوار بودم و هستم که این اتفاقات نیفتد چون در خیلی از گروه‌ها افتاد. متأسفانه مجموعه‌های موفق در کشور ما هیچ وقت به ۱۰ سری نمی‌رسند، در حالی که در خارج از کشور نمایش‌هایی دارند که ۴۰ سال روی صحنه می‌ماند و یا سریال‌هایی تولید می‌کنند که حداقل ۳۰ سال قدمت دارد، خیلی از هنرپیشه هایش جوان بودند و پیر می‌شوند و خیلی از هنرپیشه ها فوت می کنند ولی سریال همچنان پخش می‌شود. آدم حسودی‌اش می‌شود و می گوید چرا ما در ایران نمی‌توانیم کارمان را ادامه بدهیم. چرا کارهای موفق فقط ۵ یا ۱۰ سال ادامه پیدا می‌کند؟ چرا نمی‌توانیم در کنار همکارانمان این صمیمیت‌ها را حفظ کنیم؟ 

خمسه در پاسخ به اینکه آیا خبری از تیم پایتخت دارد؟ خاطرنشان می‌کند: من در حال حاضر خبری که دورادور از گروه «پایتخت» دارم این است که متاسفانه همه فعلا از هم پراکنده هستند و هر کسی درگیر یک پروژه است و گروه با هم نیستند. من یکی از آرزوهایم همیشه این است که در کارهایی که مردم دوست دارند حضور داشته باشم؛ چه پایتخت و چه سریال‌های دیگر. امیدوارم در طول عمرم به عنوان یک هنرمند در کارهای موفق سهمی داشته باشم.

نیسان آبی بهترین خاطرات کاری امسالم بود

این هنرمند سپس به حضورش در مجموعه «نیسان آبی» اشاره می‌کند و از این مجموعه به عنوان یکی از موفق‌ترین کارهای امسالش نام می‌برد.

او می‌گوید: نیسان آبی به چند دلیل برای من یکی از بهترین خاطرات کاری‌ام بود. اول اینکه تهیه کننده بسیار جوان، متعهد و شریفی به نام احسان ظلی‌پور داشت که برعکس بسیاری از تهیه‌کنندگانی که همیشه برای پرداخت دستمزدهایمان مشکل داریم، ایشان خوب بودند. یکی از اتفاقات خوب دیگر کارگردان بسیار دوست داشتنی، منوچهر هادی بود که من تا به حال با ایشان کار نکرده بودم و به نظرم یک کارگردان کاربلد و محترمی است که کمدی را خوب می‌شناسد. من حدود سه ماه در خدمت این گروه بودم و خیلی راحت بودم چون همه چیز کاملا حرفه‌ای و خوب پیش رفت. تیم نیسان آبی از همه لحاظ عالی بود. عوامل و بازیگران حرفه‌ای و متعهد به کار حضور داشتند. متاسفانه در خیلی از کارها می‌بینیم اختلاف سلیقه‌ها زیاد است و گروه با هم مدام دعوا می کنند، بازیگران همدیگر را دوست ندارند ولی در «نیسان آبی» همه عوامل از قدیمی ترها مثل جمشید هاشم پور گرفته تا هم نسل خودم و جوانان، همه با هم با مدیریت کارگردان و تهیه‌کننده همراه، همدل و همکار بودند که حاصلش هم این شد که کار با پسند مخاطب مواجه شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 160
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    من بارها دیدم الان هم در اینترنت می بینم
    • احمدی از استانداری IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      سریال آبکی مورد علاقه ی قشر کم سواد و سطح پایین جامعه !
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      این خمسه و اون اکبر عبدی عامل اصلی نفروختن و ورشکسته شدن فیلمای سینمایی مثلا کمدی تو دهه 60 و اوایل دهه 70 بودن
    • مهدیار IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دوست عزیز احمدی از استانداری معلومه که خود شما هم نگاه میکنی به خودتم که فوحش دادی
    • حمید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      حالا مثلا تو‌خیلی باسواد هستی،وسطح بالا هستی،،از بیان این جمله هات کاملا مشخص هست
    • N IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      خانم یا اقای احمدی از استانداری. کسی مجبورت نکرده که پایتخت ببینی در ضمن حق نداری به سلیقه ی دیگران توهین کنی ؛ یاد بگیر به نظرات دیگران احترام بگذاری .
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      در پاسخ به «احمدی» باید بگم که سواد ربطی به علائق فیلم دیدن نداره. من خودم دکترا از یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور دارم، هر روز در هرحال مطالعه و تحقیق هستم و چندین مقاله و کتاب معتبر هم نگارش کردم، بیشتر فیلم های فاخر ایران و جهان رو تماشا کردم، ولی با تمام این اوصاف سریال پایتخت رو خیلی دوست دارم و هر روز قسمت هایی از اون رو میبینم چون هم طنز دلنشینی داره و هم بسیار خوب و حرفه ای ساخته شده (مخصوصا فصل های 3، 4 و 5) و باعث میشه خستگیم در بشه
    • مهدب IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      خانم/اقای احمدی کسی که به سلیقه مردم توهین میکنه بیسواده
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      10 1
      این احمدی از استانداری زیر همه مطالب مخالف مینویسه.انگار مازوخیسم داره و دوست داره فحشش بدن.جدی نگیریدش
    • Bmwman IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      احمدی بیا پایین سرمون دردگرفت
    • یه نفر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      20 1
      استاد احمدی. تو خودت معلومه که جز ادمای نقطه کور کشوری که هیچی حالیت نیست
    • م IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      10 0
      آقای احمدی مثلا شما چی می‌بینید که آبکی نیست لطفا به نظرا ت دیگران احترام بذار
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      11 0
      درپاسخ به احمدی بایدبگم که اگ ازپایتخت خوشت نمیادنگانکن مجبورنیستی خودت مثلا خیلیییییی باسوادی همه روسطح پایین میدونی پایتخت بهترین سریال طنزه بجزفصل۴ وشش همه فصلهای پایتخت عالیییی بود ماکه هرسال تکراریشو می بینیم شرف داره به بعضی سریالهای بی محتوا
    • سید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      3 1
      اقا مهیار الان منتقدان سینما بد یه فیلمی رو اینطور بگن باز باید بگیم شما سردرنیماری؟
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقای علیرضا خمسه مردم چاره ندارند یا سریال یوسف پیامبر هست ویا مختار ویا سریال پایتخت سریال تکراری مثل غذای تکراری هست هی داغ شود به خورد خانواده بدهیم
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      تا حضرت یوسف خانوادشو پیدا کرد مختار اسبشو زین میکنه همچین که همه رو کشت قطار پایتخت میاد😂این چرخه سالهاست که ادامه داره🤣
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      6 2
      پس جومونگ چی؟ اونم هست که
    • حامد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      15 3
      جومونگ رو از یاد نبرید
    • رها IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      0 0
      شما و نقی معمولی و ارسطو و هما و... با همین پایتخت به محبوبیت رسیدید....
  • مهدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقای خمسه غصه نخور من کلا پایتخت رو ندیدم حالا تلویزیون باز بوده یکی دیگه میدیده یا خیلی کم دیده باشم
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      واقعا توهم گرفته ات هان.....مثلا شما نگاه نکنی دنیا به اخر میرسه
    • امیر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      تلویزیونتون در داره باز و بسته میشه؟
    • بهنام IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      8 1
      خمسه آدم دوست داشتی هست که نقش کمدی را خوب بازی میکند و آدمی هست بی ریا و خاکی که هرجور نقش کمدی که باعث خندیدن مردم باشد بازی میکند درود بر ایشان
  • سوگل IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چرا باید غصه بخورد خیلی خوب هم هست
    • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      3 18
      به جز مسخره کردن ما مازندرانی ها کاری دیگر میکند
  • US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    پایتخت یکیازبهترینهاست که درعین سادگی وعمیق بودن همیشه بابارها دیدنش لذت اولیه رادارد اماحیف ازمسیولان که قدر این سازندگان وبازیگرانی که درقلب مردم جای دارندوازهرمسیول ونماینده ای بافیلمهایشان بیشترخدمت کردند رانمیدانند
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      55 13
      اینقدر عمیقه تهش معلوم نیس
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    از زمانی که عمو پنجعلی مرد و نقش خمسه تمام شد این سریال بد شد!!!! و الان هم که در نیسان ابی نقش و دستمزد دارد این سریال خوب شد!!!! این هم نحوه قضاوت هنرپیشه های ما !!!؟؟؟؟/
    • فاطیما IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      7 0
      نقش پر رنگی نداشتن .دیالوگم نداشتن بود ونبودشون چه فایده ای داشت مثل سارا ونیکا
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      4 2
      نی سان آبی چیز طنزی هست ولی چرت و پرت توش زیاد داره
  • اکبر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    شما چرا ناراحتید شما که در ایران پول پارو میکنید ...
  • اکبر IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    خمسه جان پولش هم خوب بود نوش جونت
  • م IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    پایتخت بینظیر و ناجی صدا وسیما
  • مش غلومعلی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقای خمسه پس چی نیگاه کنیم؟؟؟همیشه یا باید پایتخت را نگاه کنیم یا یوسف پیامبر!!!
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      65 6
      مختار وو جومونگ ببین
    • جواد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      42 8
      ایبن همه برنامه متفاوت هست مختار جومونگ
    • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      3 3
      بله همونطور که میدانید صدا و سیما برنامه های متفاوتی مثل مختار و جومونگ .🤣🤣
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      7 0
      اصحاب کهف هم هست
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    از بس این سریال را تماشاکردم دیگه مثل باباپنجعلی حرف میزنم!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      26 3
      ایشان چون خودشون رو سریال نیست گفتند
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    مردم ماهواره می بینن
  • ملیسا عامری راد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    79 51
    من میبینم راستی اسم دخترای نقی معمولی چیست!
    • سلام زندگی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      25 5
      بابا پایتخت رو هزار بار نشون داده تازه تو نمیدونی!!!
    • سوگند IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      سارا و نیکا منظورته
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    ناهار نخردم
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      74 69
      هر هر هر هر !
  • پرنیان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقا یاخانوم احمدی از استانداری؛ کسی که پایتخت و میبینه، لزوما کم سواد و سطح پایین نیست. اما کسی که به شعور وسلیقه مردم توهین میکنه حتما اینطوره. التماس تفکر
    • Navid IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      37 9
      احسنت...
    • یکی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      53 8
      احسنت طرز گفتار و نوشتار افراد نشان دهنده شخصیت و سواد هست که اقا /خانم احمدی از استانداری پایین بودن سطح خودشونا نشون دادن
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      42 12
      بعضی ها با یه لیسانس جغرافی از دانشگاه آزاد واحد مسگر آباد سفلی چه دوری ور می‌دارند بابا پیاده شو با هم بریم روشنفکر با سواد کاش وجودشو داشت میگفت به جای پایتخت چی تماشا میکنه
  • مهرشاد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    40 46
    تا زمانی که شما حذف نشده بودید و در جزیره قشم بهترین اتاق هتل برای شما بود و دستمزدتان را روزانه می گرفتید متأسف نبودید؟؟
  • Ali IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    15 11
    ما هم موقعه که بار اولش پخش میشد نگاه نمیکردیم
  • آرش IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    29 5
    با سلام به آقای خمسته فیلم هایی که شما بازی کردید اصلا در حد پایتخت نیستند لطفا با خیال الکی خود را آزار ندهید با احترام
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    65 4
    طرف میگه بسیاری از همکارانش مستاجر هستند، اگه پولهایی رو که برای سفر های چند ده میلیونی خرج می‌کنند کنار بذارن راحت میتونند خونه چند ده میلیاردی بخرند. قرار نیست بازیگرهای قرتی عشق و حال کنند مردم تاوان بدن. کمترین سفر اینا کاناداست.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    39 6
    نمی دونم چرا چند هزار میلیارد به صدا و سیما بودجه میدن؟
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    23 11
    جناب خمسه، هنرمند باتجربه و خاطره ساز، ضمن عرض ادب احترام و تشکر بابت خاطرات خوبی که در اذهان مردمان ساختید.با نظرتان موافقم.در ضمن سریال نیسان آبی بسیار زیباست..
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    106 5
    متاسفانه با فوت نویسنده سابق . کیفیت کار کم شد و خیلی بد آموزی پیدا کرد ....ولی به جرات میتوان گفت جزو بهترین سریال های ایران است در کنار متهم گریخت و خانه به دوش . بنده و خانواده هر وقت این سریال تکرار می شود از آی فیلم ها با لذت نگاه می کنیم
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    42 14
    آقای خمسه. از بچگی از زمان طنز هوشیارم و بیدارم در دل مردم ایران جا پیدا کردی. و هنوز هم همه دوست دارند.
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    20 8
    درود بر شما جناب خمسه عزیز مردم چیزی برای سرگرمی ندارند چکار کنند با چی سر خودشونو گرم کنند
  • Breaking bad IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    41 56
    اخه این چرت و پرتا چیه میبینید چهارتا سریال خوب ببینید مثل بریکینگ بد گیم اف ترونز دارک پیکی بلایندرز و ... اصلا تلویزیون ایران رو نباید نگاه کرد
  • عباس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    17 3
    در شرایطی که مردم برای حفظ زندگی حاضر هستن یا هر شرایطی کار کنن ایشان می گویند چون دستمزد پایین است حاضر به کار نیست میشه اعلام کنند چقدر دستمزد به نظر ایشان منطقی است . در خصوص برنامه های تلویزیون نیز چون افراد در سر جای خودشان نیستند برنامه ها ضعیف ساخته می شود آقای خمسه بازیگر توان هستند ولی در زمینه اجرا نیز آیا اینقدر موفق هستن
  • محمدرضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    47 15
    یادیالوگ شمابه ده کلمه نمیرسید کی هزاربارتکرارمیشد.عباس معصومی.نهارنخوردم.بزنم تودهنت وچندکلمه دیگه واقعاچطوری این کلمات رو ازحفظ میشدی این قدرت هنرشمارو نشون داد.نقش بسیارضعیف وحرکات مصنوعی.درعوض محسن تنابنده مثل بلبل دیالوگ میگفت ضعف شمارو جبران میکرد تنابنده ازهمه نظرعالی بوددرعوض شماخیلی ضعیف بازی کردید
    • Mo IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      2 0
      مگه ایفای نقش فقط دیالوگ گفتنه.... ایشان باید نقش پیرمرد آلزایمری رو بازی میکردن و باید کم دیالوگ میگفتن و بخوبی انجان دادن. و فضای یک خانواده نیاز ب بچه پدر مادر پدربزرگ داره تا شکل بگیره .همه ک نباید مث نقی پر دیالوگ باشن .دیالوگ نشانه بازیگر خوب بودن نیست. حرکات بدن.صورت. اینا رو در نظر بگیرید. در کل برای شکل دادن ب فضای خانواده حضورشون عالی بود. حتی سارا نیکا ک دیالوگ نداشتن و بازی ضعیف داشتن برای شکل دادن ب قضای خانواده حضورشون نیاز بود. و اکا بمظر من همین ده تا دیالوگ رو بخوبی میگفتن اقای خمسه و بجا و بموقع ک حنده میگرفت همینم یه هنره. بیان دیالوگ ظنز اگه در لحظه ی مخصوص اتفاق نیفته بار طنز نداره . و ابن کار بسیار هنر میخاد ک ایشان از عهده ش بر اومد
  • ایرانی خراسانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    13 4
    سلام از فیلم های که آقای خمسه بازی کرده خیلی بهتره
  • علیرضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    25 1
    افسوس بخورین که پول مفت خوردین و نقش ایفا کردین که سر مردم رو گرم کنین
  • عماد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    27 14
    شماازتلویزیون پخشش نکنیدهیچ کس نگاه نمیکنه آقای خمسه.بااون سریال مزخرفتون
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    27 10
    برای این بنده خدا که اگرهرنظری داره چه لزومی داره به عنوان نام استانداری اسمتوبزاری نه عزیزان شمامطمعن باشین ادمی با این سطح شعوردراستانداری نداریم وقبلا ازشما به خاطرتوهین وکدورت پیش امده ازهمه عزیزان باسلایق مختلف به خاطر نام استانداری عدرخواهی می کنم تندرست وپایدارباشین
  • ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    19 45
    چرت تر از سریال پایتخت فقط کارتون سگ گربه است
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      17 6
      درست حرف بزن بی ادب بی سواد
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    34 7
    پایتخت سریال خوبیه فقط اونقدر پخش شده که مردم دیگه خسته شدن
  • بهنام IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    12 11
    تولدت مبارک استاد شما همیشه حضورتون صحبت هاتون رفتارتون طنازی هاتون واسه ماها ما عشق فیلمیا عشق سینماییا جذاب بوده و هست به امید روزهای بهتر، دوست داریم
  • ..... IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    34 2
    واقعا دمش گرم درست گفت که ما ملتی هستیم که لیاقتمون بیشتر از این حرفاست توی این زمانی که همه جا های دنیا دارن سینماشون رو ارتقا میدن ما هنوز گیر پایتخت هستیم برای مثال ببینید در کره جنوبی چه فیلم های ساخته میشه بعدش سینمای ایران رو هم ببینید و این در حالیه وقتی که تو ایران سینما بود و داشتیم پیشرفت میکردیم شاید همین کره انگشت کوچیک ایران هم حساب نمیومد
  • حقیقت IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    25 10
    چون نقشت فقط یک پیرمرد پرحاشیه ودیونه بود؟؟؟؟؟
  • مریم US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    35 6
    سریال پایتخت سریالی دوست داشتنی ...لطفا به سلیقه های همدیگه توهین نکنیم
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    28 3
    بتوکه بدنگذشت همش میخوردی
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    101 3
    سلام دوستان یک سری از دوستان از دست آقای خمسه ناراحت شدن که چرا آقای خمسه گفته من وقتی میبینم مردم سریال پایتخت رو الان بازم تکرارش رو میبینن ناراحت میشم خوب دوستان عزیز اگه قشنگ و خوب دقت کنید آقای خمسه منظورش این نیست که سریال پایتخت سریال خوبی نیست و مردم تکرارش رو نبینن منظور آقای خمسه اینه که چرا نباید سریالهای طنز و کمدی جدید و خوبی ساخته نشه که مردم برگردن به عقب و سریال های گذشته و چندین بار ببینن بصورت تکرار آقای خمسه میگه صداسیما چرا حمایت مالی نمیکنه که سریالهای جدید ساخته بشن نمیگه سریال پایتخت خوب نیست مردم نگاه نکنن
  • سید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    23 34
    از زمانی که فردوسی پور رفته صداوسیما تحریم تمام
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    61 8
    سریالی به زیبایی و عامه پسندی پایتخت ندیدم .عالی
  • فاطمه زهرا خان زاده IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    31 12
    میدونی چرا پایتخت ۷ مورد توجه شماها قرار نگرفت چون واقعیت جامعه رو نشون میده اون فساد و.... متاسفانه واقعیت تلخه برای همین خوشتون نیومد پایتخت زیبا ترین سریالی هس که دیدم
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    13 8
    لطفا فیلم پایتخت رو بگذارید ممنون میشم
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    24 4
    در دهه ۶۰ و ۷۰ با هرمناسبت شادی ، خمسه و عبدی دل مردم رو شاد میکدند افسوس که جایگزین ندارند و صد افسوس که تلویزیون بلحاظ کمی و هزینه ها و شبکه ها صد برابر شده و از نظر کیفی یکدهم!
  • ابوالفضل عرب پور IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    29 2
    اینقدر مشکلات پیش روی داریم که با دیدن سریال های چند ساله گذشته میرویم به گذشته و به خود میگوییم خوش به حال اون روزها
  • امید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    13 3
    چرا آخه من عاشقشم
  • حسن IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    19 5
    آفرین بر تو. مرحبا. واقعا همین‌گونه که می‌گویید هست. صدا و سیما باید به فکر شادی و سلامتی روحی و مایه آرامش باشد. نه مایه غم و اندوه. خستگی یک روز کاری را فیلم‌های خوب از بین می‌برند نه دروغ و عزا و سخنرانی
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    13 6
    افسوس نخور برنامه ای نیست مردم نگاه کنند مجبورند به این سریالها نگاه کنند برنامه ماهواره ای هم که همش پارازیت میندازند اونم نمیشه نگاه کرداصلا خودتو ناراحت نکن
  • ح IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    13 26
    حالم از نقی بهم میخوره
  • متینار IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    12 7
    یا تو تلوزیون یوسف پیامبر رو می زاره یا مختار یا پایتخت پس مجبوریم بشینیم همش تکرار پایتخت رو ببنیم
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    14 6
    حالا چرا افسوس آقای خمسه مادر من آنقدر پایتخت دوست داره روزی چند بار بخش بشه تماشا می کنه
  • مراد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    22 5
    شما ک حقوق نجومی و میلیاردی میگیری میگی هزینه ها بالاست پس اون کارگر دربدر با 2میلیون حقوق یا هفت هشت میلیون حقوق چی؟
  • سام IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    35 5
    سریال پایتخت را میبینیم و تعجب نیکنیم که چطور نقش پنجعلی را اینهمه مدت تحمل کردیم! حقیقتا ده سال بابت گفتن چند جمله مثل ناهار نخوردم و گشاد گشاد راه رفتن .. دستمزد هم گرفتند؟ حقیقتا سریال سرگرم کننده ای بود ولی قبول چنین نقشی توسط یک کمدین قدیمی چه معنی میتوانست داشته باشد؟
  • اردبیل IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    20 1
    مردم بیچاره هی این دولت واون دولت میکنند که شاید فرجی درکار مردم پیش بیاید ودل جوانهای ما به روی خوشی برود ولی افسوس
  • یگانه IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    21 8
    از کجا میدونی میشینیم پایتخت و میبینیم؟ تلویزیون میذاره ما دیگه نمی‌بینیم حتی مردم دیگه فصلهای جدیدشم که میسازن نمیبینن چه برسه به فصهای تکراری
  • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    17 7
    اولا چه اشکالی داره داریم نگاه میکنیم خوشمون هم میا د . هرسال حداقل یکبار باید ببینیم ...مگه بعد از گذشت بیش از ۷۰ سال فیلم های طنز چارلی چاپلین یا لورل هاردی و.......بارهاتکرار میشه ایرادی نداره ؟ وبیننده داره، مردم با استقبال از دیدن تکراری به صدا وسیما گرا میدن که چه نوع طنزهایی رو دوست دارن ...ولی باید کپی بردای نشه وذایقه شناسی بشه مشابه هاشو درست کنن .....
  • محسن IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    12 7
    منم که نمیبینم.
  • علی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    28 2
    شمابازیگران که فقط ازطریق صداوسیما پول جمع میکنید ولی تلویزیون ایران رونگاه نمیکنید
    • نوید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      1 0
      سریال خوبیه خیلیم عالی
  • انوشیروان عاشق ایرانم IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 0
    امکان‌ نداره این حرف برای خود آقای خمسه باشه که خودش کاراکتر بامزه و خوبی بوده،ضمن اینکه پایتخت یک پروژه موفق و فوق العاده ای بوده اگر انصاف رو رعایت کنیم توی فصل آخر مصادف شد با فوت خشایار الوند عزیز مغز متفکر و داستان ساز پایتخت و مهمتر جریان نوپای کرونا که کشور با این معضل نوپای گسترده و مهلک دست به گریبان بود و با اون همه مشکلات و کمبود امکانات و شرایط حاد کرونایی فصل آخر ساخته شد،پایتخت باید به فصل بعدی بره تا بشه ‌قضاوتش کرد اما همیشه جای خشایار الوند عزیز خالیه و عمیقاً کمبودش توی این اثر ملی وفاخر احساس میشه،مگه ما چندتا سریال موفق داشتیم که خالص به مشکلات بدون روتوش پرداخته و داخل یک خانواده تماشاگر زندگی کرده این عیبه بزرگیه که پایتخت قسمتهاش کوتاهه واسه همین داستانش موفق و تمام کننده نمیشه باید برسه به قیمت پنجاه و بالاتر تا بتونه خوب پخش اجرا و جمع کنه آقای تنابنده و مقدم وقتشه
  • منصف IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 0
    خبرآنلاین مطمئنی این مصاحبه هم ساخته و پرداخته ذهن کذایی شما نیست!!
  • بهزاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 0
    این باعث بدبختی ماست که هر سریال و فیلم را باید ده ها بار ببینیم و هنرمندان ما نوآوری و خلاقیت ندارند که بتوانند با ساخت برنامه های مفید و زیبا وقت مردم را پرکنند و مردم حتی سریال‌های ۳۰ سال پیش را می‌بینند!
  • رز IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    بعضی ها واقعا متوجه نیستند یا متن نمی خوانند ویا فقط تیتر می بینند نظر میدند آقای خمسه گفتند سریال خوب و طنز خیلی کم ساخته می شه واز آدمهای و بازیگران و کارگردان ها ونویسنده های معروف نیستند یا کم و سریال و فیلم طنز خوب نداریم و مردم مجبورن سریال تکراری پایتخت ببینند و متاسف شدند
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    ما این سه ریال را نمی بینم اونا پخش می کنند
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 0
    من دیده ام هزار بار دیگر هم می بینم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    بنظر من سریال پایتخت خیلی سریال خوبی هست ولی نباید هزاران بار در شبکه های مختلف پخش بشه
  • مهدی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    آقای خمسه بازیگر خوبی هستش ولی سریالهای تکراری صدا سیما خسته کننده و بیخود شده کانال بدردبخور و شاد نداره حتی یک کانال موسیقی زنده از این همه خواننده نداره کلا تعطیله
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    حالا توی پایتخت شما نقشت خیلی مفهومی و پربار بود یعنی که درمورد محتوای فیلمای کمدی نظر میدی همونقدر که نقش سارا نیکا الکی بود شما هم بابت چهارتا زور الکی کلی پول زدی به جیب
  • فاطیما IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    عالی گفته با اینکه در پایتخت نقش پر رنگی نداشت
  • سیدمجتبی میرامامی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    مگرمرم چاره دیگری دارن هرچی بخوان میزارن تازه بیشتر شبکه‌های ماهواره هم اینا میفرستن
  • صادق IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 1
    اقای خمسه مردم نگاه نمیکنند اصلا بیش از ۸۰درصد جامعه شبکه های ایران را نگاه نمیکنند و اکثرا دستگاه ماهواره دارند فقط صدا سیما این فیلمهای پرتکرار و مزخرف را برای خودش میزاراه و الا مردم مگر فیلم ندیده هستند که این فیلمها را ببینند این سریال و گاهها بعضی از فیلمهای ایراتی فقط ارزش یک بار تماشا را دارند و بس.
  • امیر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    حالا نمیگفتی از اسوستانداری هستی نمیشد باسواد
  • ali IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 1
    اگه مردم هم مثل شما پول مفت میگرفتن و زندگی راحتی داشتن اگه مردم مشکلات فراوان نداشتن مجبور نبودن امثال شمارو ببینن
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    خمسه با حرفات کاملا موافقم از وقتی تو رفتی دیگه پایتخت خوب نبود از پایتخت 6اصلا به شخصه خوشم نیومد
  • مهسا IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 2
    یک کمدی سطح پایین و مزخرفی بود
  • پایتخت IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    3 1
    بازیگران پایتخت همه عالی هستند به جز پنجعلی مزخرف
  • شهلا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 1
    عزیزم به خودت نگیر یه عده میبینن منم نمیبینم آخهمگه بیکارم فیلم تکراری وبیمزه شما رو ببینم خودتم میدونی چی بازی کزدی
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    6 1
    خیلی هم قشنگ بود. هر کسی میخواد مسخره کنه خوب نبینه مگه زوره
    • محمدرضا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      1 0
      اره فیلم خوبه فقط فصل چهارش نسبت به فصل های دیگه باحال نبود نه اینکه دیدن نداشت لولش کمتر بود
  • محسن از اراک IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    6 2
    از وقتی رفتی خارج از ایران و تهرانیها رومسخره کردی از چشم افتادی جناب خمسه
  • ناشناس IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    8 2
    تنها فیلمی که دیدیم پایتخت بود الان هم داره پخش میشه خیلی خوشحالم و به هیچ شخصی مربوط نیست ما چه سریال هایی می‌بینیم اگر هم تکراری باشند
  • خسرو نوروزی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    4 3
    این بابا در تحقیر کردن مردم سابقه طولانی دارد. ویدئوی منتشرشده از برنامه استندآپ کمدی جنجالی علیرضا خمسه هنرپیشه شناخته شده کشورمان در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت. این برنامه با نام خمسه‌شو چندی پیش در کشور کانادا برگزار شد. آنچه که ناراحتی کاربران فضای مجازی را به وجود آورد مقایسه رفتار ایرانی‌ها با کانادایی‌ها بوده است. خمسه در این برنامه خطاب به مخاطبان خود در سالن می‌گوید: «این قدر هوا (در کانادا) خوبه که روی خلق‌وخوی مردم هم تأثیر گذاشته. روز اولی که رسیده بودم، برعکس تهران که همه عصبی‌ هستن و به هم فحش میدن، [این جا می‌گفتند] صبح بخیر، روز خوبی داشته باشید، سلام و... دقت کردم دیدم سگ‌هاشون هم همین جورن. وقتی رسیدم، رسما یه سگ به من گفت: هلو، گود مورنینگ!» و صدای سگ درمی‌آورد. او بعد با استفاده از الفاظ نامناسب این طور ادامه می‌دهد که «سگ‌های ایرانی پاچه می‌گیرند، کلاغ‌ها هم به جای آن که «قارقار» کنند، «قِرقِر» می‌کنند و بر سر مردم، خراب‌کاری می‌کنند».
  • سعید IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    10 3
    خداییش پایتخت تکراری شرف داره به خیلی از سریال های مثلا طنز آقای خمسه دم شما گرم که تو این همه غم و غصه مارو خندوندی دمت گرم
  • امیرمحمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    سریال های تاریخی از تاریخ ایران باستان که اصلا درست نمیشه فیلم های سینمایی روز دنیا که پخش نمیشه بهترین فیلم های سینمای ایران که از صداوسیما پخش نمیشه. یه مشت سریال های بی محتوا و ... پخش میشه و آنقدر گلایه ها زیاده که ... برین کشور های کره و ترکیه رو ببینین صداوسیما چی برای پخش داره : هیچی
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    بابا تا کی پایتخت مختار و یوسف پیامبر الانم که داره تو شبکه تماشا پایتخت چهار رو میده😐احتمالا بعد یوسف پیامبر بعد اون مختار و.............. همینجوری ادامه دارد. یه زره فیلم هارو متفاوت کنید لطفا.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    به جناب خمسه بفرمایید علت افول کیفیت سریالهای کمدی، نظارت محتوایی نیست. بلکه اینهکه آدمهای کارنابلد و تازه کار میسازندشون چرا؟ چون آدمهای کاربلدتر مثل جنابعالی که توی همین تلوزیون رشد کردید و کار آموختید، حالا دستمزدهای خیلی بالا میخواید از جیب ملت بگیرید و عارتون میاد با همون دستمزدهایی که مردم و طرفدارهاتون دارن میگیرن و زندگی میکنن، براشون برنامه بسازید! یه کم کلاهتونو بذارید بالاتر جناب!
  • US ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    چون کہ خودش از این فیلم رفتہ اینا را میگہ
  • سامان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    ما از نظر هنرمند ونیروی انسانی با اینکه خیلی از نوابغمون رفتند ولی با این حال کم نداریم مشکل از ممیزی های بیش از حد هست
  • یه آشنا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    تموم کنید این بحث رو
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 2
    به نظرت با این سیمای میلی که برنامه ای نداره چکار کنن. حیف او پولایی که صدا و سیما میخوره. درش تخته باشه بهتره. جز مستند و چن برنامه دیگه چی داره
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      شماها هم دیگه شور شو دراوردید هی میگین سیمای میلی سیمای میلی یه چیزی یاد گرفتین
  • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    3 0
    احمدی فقط تو ایران تو سواد داری😒
  • منصف IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    خبرآنلاین غلط میکنی که مردم و جوانان را ناامید میکنید!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    ننه منکه از بس فیلم مختار یوزارسیف را دید گریه کرد بنده خدا سوچشماشوازدست داد عینکی شده پایتخت را برای اوقات فراغتش نگاه میکنه 😁
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    متاسفانه فیلم های کمدی و طنزی که این مدت اخیر تولید شدن اکثرا خیلی بی مزه و بی محتوا شدن.نمیگم همشون ولی بیشترشون مزخرف شدن خداییش حالا چه اونایی که تو صداوسیما تولید میشن چه اونایی که سینمایی یا از شبکه نمایش خانگی پخش میشن
  • مرتضی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 1
    افسوس میخورم که مردم ایران مجبورن هنوز پایتخت ببینند
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    پایتخت بینظیره
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    اتفاقا خود ایشون بی کیفیت ترین بازیگر هستند
  • Cod artin IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 1
    حیف که علیرضا خمسه رفت از پایتخت
  • آرمین بهمن IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 1
    سریال پایتخت عالی ترین فیلم دنیا اگه پایتخت رو نگاه کنی کرونا را یادت میره 💛🧡💜🧡💛💜💜💜💜💜💜🧡🧡🧡💛💛💜💜🧡💛💛🧡💜🧡💛💛🧡💜🧡💛🧡💜
  • یه نفر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 1
    ادعای امیدوار کردن و شاد کردن مردم در کنارش پول پرستی یکم تناقض نداره؟:)
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام خدمت آقای خمسه عزیز ایشان برای من یادآور لحظات شاد زندگی گذشته می‌باشند برای ایشان شادی و طول عمر باعزت از درگاه ایزد منان خواستارم
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 1
    ایران فیلمی جذاب ندارد
  • امیر IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    اتفاقا من از سریال پایتخت حالم بهم میخوره اونهم بخاطر حضور علیرضا خمسه در این سریال
  • محمد موسوی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    4 0
    در پاسخ به جناب کسی که با پسوند استاندار میخواد سطح اجتماعی و سواد بخره .شما اگه سواد داشتی هیچ موقع موقعیت خودت رو به رخ نمیکشیدی و نمیزدی از فلان جا و از اونجا مایه نمیذاشتی .اگه خیلی سواد علمی و اجتماعی و سینمایی داری اون پسوند رو پاک کن و از داشته‌های خودت مایه بذار نه از بیت‌المال .سواد عینک نمیاره .و شما اگه دوست نداری و در سطح اشتیاق و ذوق شما نیست برو توهمون استانداریت و سرت به کار خودت باشه و جامعه شناسی و فیلم شناسی و تحلیل نکن
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    7 0
    آقایون داداشیا ببین اگه پایتخت رو دوست نداری دیگه نباید توهین کنی اگه توهین کنی نشان از شعور پایی و منفی شماست
  • ناشناس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    3 1
    دستشون گل؛توانستندلبخندی بر لبان بینندگان بزنند
  • اسنا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    9 1
    ناهار نخوردمه
  • م IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    4 2
    آقای خمسه چه اشکالی داره مردم بارها ببینن وبارها بخندن شما وبقیه گروه عالی بودین انشالا استمرارداسته باشه
  • ایرانی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    6 0
    مردم ایران مرده.ینفر میخواد که از زمین برداردشون
  • دختر IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    7 0
    پایتخت و خیلی دوست دارم الان داشتم میدیدم عالی
  • esmail IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    حق دارن افسوس بخورن نقششون دیگع تو سریال نیست
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    چرا سریال بیداری فقط یک بار پخش شد وپایخت هزاربار
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    5 0
    حالمونو بااین تبلیغات کاشت مو ونشون دادن سر که مو کاشته شده بهم زدین 🤮🤮
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    سریال پایتخت عالی است ولی وقتی خمسه تو فصل شش نبود یکم بد شد ولی بازم من ازش خوشم میومد و اینکه پایتخت خیلی سریال خوب و دلنشینی است.
  • شمی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    سه تا از تکراری ترین برنامه های تلویزیون:مختار🥲😐_یوسف_😔😐قهرمانی های دنباله دار پرسپولیس ❤😍🤤و ادامه دارد..
  • ناشناس CZ ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    1 1
    حالا خمسه فکر کرده خودش بامزس.وقتی از سریال رفته بیرون . بی مزه شده بعضیا واقعا اعتماد به نفس کاذبن
  • قبادی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام آقای خمسه تولدان مبارک .سال به سال دارید جذاب تر میشید برایتان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم در کنار عزیزانتان
  • زیبا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    فوق العاده س .هربار میبینم بیشتر علاقه مند میشم
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    مسخره.تربن.سریال.طنزایران.وجهان.بودمگرچه.محتوای.طنزی.داشت.که.۵جمیشم.ساختن.مگرازبی.مزگی.بخندد.کسی.وگرنه.هیچ.طنزی.نداشت.خمسه.هی.میگه.نقققییی
  • ریحانه IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    آفرین احمدی
  • مه سیماشون IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 0
    پایتخت بهترین فیلم دنیاست! موضوع جالب و طنزی داره و همه فصل و قسمت هاش جالب و باحال و خنده‌دار و فوق‌العادن*-*من فصل 5 پایتخت رو تو این ماه 3 بار دیدم و اصلا ازش سیر یا زده نشدم! پایتخت خیلی مجموعه جذاب و خوبیه و تک تک فصل هاش محشررررن
  • مه سیماشون IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    خانم یا آقای احمدی، توهین به سلیقه دیگران نشانه کم سوادیه! سریال پایتخت یک طنز خیلی شیرینیه و بسیار هم قشنگ و دلنشینه....