بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس تخریب شد

وعده دیگری از رئیس قوه قضاییه بعد از ۱۲ روز محقق و بنای وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس تخریب شد. طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ رئیس دستگاه قضا در نشست شورای عالی قوه قضاییه بیست و هفتم دی ماه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن اشاره به بناهای متعلق به دستگاه‌های دولتی و حکومتی در بستر رود چالوس دستور داد بنای قدیمی متعلق به قوه قضاییه به عنوان اولین ساخت و ساز قلع‌وقمع و پس ‌از آن بنای مربوط به وزارت نیرو تخریب شود.

شنبه هفته گذشته، تنها ۵ روز پس از دستور رئیس دستگاه قضا بنای مربوط به قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس تخریب شد.

امروز صبح، شنبه نهم بهمن ماه، نیز پس از انجام هماهنگی‌های لازم و فرایندهای قانونی، پس از گذشت ۱۲ روز از دستور رئیس قوه قضاییه، بنای دوم که متعلق به وزارت نیرو است تخریب شد.

تخریب ساختمان وزرات نیرو در حاشیه رود کرج

طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می‌شود.

چندین دستگاه‌ دولتی و حکومتی و افراد عادی در بستر رودخانه چالوس اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند که پس از تخریب بناهای متعلق به دستگاه قضا و وزارت نیرو، تخریب آن‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =