دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس در آستانه فسخ با قرمزها

خبر ورزشی نوشت: چند بازیکن پرسپولیس قصد دارند در صورت ادامه مشکلات مالی، قراردادشان را با این تیم فسخ کنند.

صبح امروز خبری منتشر شد که ۲ بازیکن پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی و نگرفتن مطالباتشان قصد دارند قراردادشان را به صورت یکطرفه فسخ کنند. این نفرات گویا با پیشنهاداتی از تیم‌های عربی مواجه شدند و می‌خواهند با ترک پرسپولیس راهی این تیم‌ها شوند.  بازیکنان پرسپولیس که تاکنون بین ۲۵ الی ۲۸ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند انتظار مبلغی بسیار بیشتر دارند تا در نقل و انتقالات زمستانی پول قابل توجهی را دریافت کنند اما همچنان خبری از این واریزی به حساب‌هایشان نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود ۸ الی ۱۰ درصد پول گرفته‌اند همچنان بدون حضور سرمربی تمرین می‌کنند اما منتظر هستند تا درویش بتواند وعده خود به یحیی را بابت پرداخت مطالبات برآورده کند.

در این بین دو بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان دنبال راهکار برای فسخ یکطرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن در حالی رایزنی برای جدایی از پرسپولیس را پیگیر هستند که نمی‌خواهند با موج انتقادات هواداران تیم روبرو شوند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که این دو بازیکن هر دو ملی پوش هستند و همین حالا هم در اردوی تیم ملی حضور دارند. ۲ بازیکنی که حضورشان برای پرسپولیس بسیار مهم است و اگر آن‌ها بخواهند قراردادشان را فسخ کنند، قطعا با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =