بیمارستان ارتش شهرکرد در ۴ طبقه احداث می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ساخت بیمارستان ارتش شهرکرد در ۴ طبقه به همت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر خالدی‌فر در نشست هم‌اندیشی با جناب سرهنگ خلبان دکتر رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی جمهوری اسلامی و امام جمعه و فرماندار شهرستان کیار نیز گفت: کادر درمان و نیروهای نظامی و انتظامی، هر دو به عنوان "سرباز سلامت" و "سرباز امنیت" برای خدمت به مردم در کنار هم در تلاشند.
وی ادامه داد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از وظیفه امنیت، در عرصه سلامت و توسعه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم شهرستان کیار ورود پیدا کرده که صمیمانه قابل تقدیر و تشکر است.
دکتر خالدی فر تصریح کرد: تاکنون ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهی با تدبیر و مقتدر سرهنگ رحمانی توانسته خواسته‌های بسیاری را در مناطق محروم در زمینه ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی برطرف نماید و در توسعه، پیشرفت و آبادانی در عرصه های مختلف خوش بدرخشد.
وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان ارتش جنب بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد، خدمت بسیار بزرگی برای کمک به بیماران چهارمحال و بختیاری است گفت: به دنبال تعامل، مذاکره و هم‌فکری با سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه‌ محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش، ساختمان بیمارستان ارتش شهرکرد که قرار بود در یک طبقه احداث گردد با مساعدت ارتش جمهوری اسلامی در ۴ طبقه ساخته می‌شود،
دکتر خالدی فر با تقدیر و تشکر صمیمانه از ارتش جمهوری اسلامی برای پذیرش این خواسته افزود: امید است با احداث این بیمارستان دعای خیر مردم چهارمحال و بختیاری بدرقه خدمتگزاران به عرصه بهداشت و درمان این مرز و بوم باشد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات اجرای این ساختمان با ۳۰ درد پیشرفت فیزیکی همراه است.
گفتنی است: برای احداث این بیمارستان حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =