واکنش‌ سرمربی زنیت و کارشناس فوتبال روسیه به جدایی آزمون

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی زنیت و کارشناس فوتبال روسیه از عملکرد سردار آزمون در این باشگاه تمجید کردند.

 «سرگئی سماک» سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ بعد از جدایی سردار آزمون از تیم زنیت و حضور «یوری آلبرتو» به جای او، گفت: فکر می‌کنم آنها بازیکنانی با کیفیت‌های متفاوت هستند. هر کدام در بعضی از ویژگی‌ها، مزایایی دارند.

وی افزود: سردار با تیم ما هماهنگ‌تر بود. او یک فوتبالیست باتجربه است.

سرمربی تیم زنیت تاکید کرد: یوری هم بازیکن جوانی است. اگر انتظار داشته باشیم بلافاصله پس از انتقال به زنیت در سطح «مسی» گل بزند، اشتباه است. به نوبه خود سعی می‌کنیم با تماشای بازی او در تمرینات و مسابقات از بهترین ویژگی‌های او استفاده کنیم.

همچنین «گنادی اورلوف» مفسر و کارشناس فوتبال روسیه با بیان اینکه آزمون شایسته رفتن به فوتبال اروپا بود و در زمان حضورش در زنیت خوب کار کرد، گفت: پیش بینی می‌کردم سردار همین حالا به بایر برود. منظورم سابقه بازاریابی است. ایرانی‌های زیادی در آلمان زندگی می‌کنند؛ بیش از ۲۰۰ هزار نفر و در آنجا از قبل شروع به فروش تیشرت‌های آزمون کرده‌اند. در آلمان همه به اقتصاد و تجارت فکر می‌کنند.

این کارشناس روس ادامه داد: برای آزمون آرزوی موفقیت می‌کنم. او پسر خوبی است. با پدرش رابطه گرمی داریم. سردار لیاقت پیشرفت را دارد. بایر تیم سوم آلمان است و یک گزینه مناسب برای این بازیکن. این دیگر تیم لیون نیست و داستان کاملاً متفاوت است. فکر می‌کنم سردار برای فوتبال آلمان مناسب است و هیچ مشکلی از نظر سرعت وجود ندارد.

وی همچنین درباره خبرهایی که از احتمال تبعید آزمون به تیم دوم زنیت مطرح می‌شد، گفت: از این خبرها تعجب می‌کردم که مهاجم ممکن است جریمه شود و یا به تیم دوم زنیت برود. آنجا طبق قانون حق استفاده از بازیکن خارجی ندارند.

بیشتر بخوانید:

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =