بهره برداری از 22 طرح صنعتی و معدنی  با سرمایه گذاری 3600 میلیارد ریال در استان سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 22 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر 3600 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،  علی تشنه دل در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات سازمان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این 22 طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر  با حضور مسئولان استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها ، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه ها بیش از 3600 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود 560 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی ، پوشاک ، لوازم خانگی و آشپزخانه ، ورق های فولادی و پروفیل ، ریخته گری فولاد ، فعالیت های بسته بندی ، قطعات خودرو ، دانه بندی مواد معدنی و سایر ماشین آلات هستند که به چرخه تولید استان ملحق می شوند.

علی تشنه دل اضافه کرد: این پروژه های صنعتی و معدنی مستقر در شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، آرادان ، مهدیشهر و سرخه می باشند که که رسما همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز می کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =