مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات تاریخی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی و در جهت حق طلبی، ستم ستیزی، اصلاح‌گری، عدالت خواهی و آزادی‌خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرحنازقائدامینی  در آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی، همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی آن روزها و تبریک این ایام گفت: ۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی(ره) پس از 14 سال تبعید و ایستادگی به میهن عزیزمان رقم خورد و در نهایت پایداری امام (ره) نتیجه داد و دشمن در برابر اراده این مرد بزرگ شکست خورد و انقلاب شکوهمند اسلامی متولد گردید.
 وی  ادامه داد: بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی و در جهت حق طلبی، ستم ستیزی، اصلاح‌گری، عدالت خواهی و آزادی‌خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است.
قائدامینی به نقش معلمان و دانش‌آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: معلمان در تمامی بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی نقش بی‌بدیلی ایفا نموده‌اند و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس‌های بزرگی به جامعه داده‌اند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با تاسی از معلمان خود در همه صحنه‌های انقلاب که نیاز بود خوش درخشیدند، هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در حفاظت و حراست این انقلاب. نسل اول انقلاب یادشان می‌آید در سال‌های ۵۶، ۵۷ روزی نبود که مدارس به دلیل راهپیمایی‌های دانش‌آموزان تعطیل نشود.
قائدامینی ادامه داد: اکنون در فجر چهل و سوم انقلاب اسلامی و در گام دوم این انقلاب معلمان با اراده و اقتدار ایستاده‌اند و با مجاهدت و از خودگذشتگی اجازه نمی‌دهند هیچ مساله‌ای حتی شیوع ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی تعلیم و تربیت گردد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: از سوی مقام عالی وزارت و کلیه دست اندرکاران وزارت آموزش‌وپرورش اراده‌ای محکم و قوی برای اجرای هرچه بهتر این طرح شکل گرفته است و من از همکاران ارجمند و عزیز می‌خواهم باوجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که مقامات علی رتبه کشوری نیز به خوبی از آن آگاه هستند، اجازه ندهند که این مساله به ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین و میان صنوف مختلف تبدیل گردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =