پیش‌بینی هوای تهران: هم آلوده، هم برف و بارانی

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز (۱۴بهمن‌ماه) آسمان استان به دلیل پایداری جو در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و از فردا با ورود سامانه بارشی، وقوع برف و باران در برخی مناطق استان مورد انتظار است.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و گاهی غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

 از جمعه صبح (۱۵ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی تا یکشنبه( ۱۷ بهمن ماه)، آسمانی ابری در پاره‌ای نقاط نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران در نیمه جنوبی استان و در نیمه شمالی بارش به صورت برف توام با باران و در ارتفاعات مه آلود گاهی همراه با بارش برف و کولاک برف مورد انتظار است.

از بعدازظهر جمعه (۱۶ بهمن ماه) با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید به ویژه در ارتفاعات و شرق استان، و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۶ و ۱۷ بهمن ماه) برای اکثر مناطق استان به ویژه در نواحی مرکزی، غرب و نیمه جنوبی، باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود. دمای استان نیز برای فردا با روند افزایشی و از شنبه تا دوشنبه (۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه) با روند کاهشی مواجه خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۵ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری به همراه بارش و وزش باد در برخی ساعات با بیشترین و کمترین دمای۱۳ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین شنبه (۱۶بهمن‌ماه) آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران با احتمال بارش برف و وزش باد شدید خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۹ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =