دوئل مجیدی و عنایتی با خروج استقلال از قرنطینه/عکس

قهرمان نیم‌فصل اول بعد از رهایی از کرونای دسته‌جمعی بازیکنانش امروز نخستین بازی‌اش در نیم‌فصل دوم را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری یک بازی عقب‌افتاده از هفته شانزدهم پیگیری می‌شود. درحالی‌که فوتبال باشگاهی ایران تعطیلات نیم‌فصل خود را سپری می‌کند، تیم استقلال باید ۲بازی عقب‌افتاده خود را در لیگ برتر و جام‌حذفی برگزار کند.

در همین راستا بازی استقلال و هوادار از هفته شانزدهم لیگ برتر جمعه و مصاف استقلال و پیکان در جام‌حذفی هم سه‌شنبه ۱۹بهمن انجام خواهد شد. استقلال نیم‌فصل اول لیگ برتر را با ۳۵امتیاز به پایان رساند تا با اختلاف ۳امتیازی نسبت به پرسپولیس عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به‌خودش اختصاص بدهد. بعد از آن پرسپولیسی‌ها در نخستین هفته از دور برگشت، فولاد را شکست دادند و ۳۵امتیازی شدند اما بازی استقلال با هوادار به‌دلیل ابتلای دسته‌جمعی آبی‌ها به کرونا به تعویق افتاد. این مسابقه امروز از ساعت۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و فرهاد مجیدی که در بازی رفت با تک‌گل جعفر سلمانی این حریف را شکست داده، امیدوار است با تکرار آن پیروزی در بازی برگشت دوباره فاصله‌اش را با رقیب سرخپوش به ۳ امتیاز برگرداند.

دوئل مجیدی و عنایتی با خروج استقلال از قرنطینه/عکس

آبی‌ها سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور و عارف آقاسی را در اردوی تیم‌ملی داشتند که از این جمع فقط یزدانی دقایقی کوتاه مقابل امارات بازی کرد. این نفرات به همراه سایر آبی‌پوشان که نیمی از آنها تازه از شر بیماری کرونا رها شده‌اند، آماده هستند تا در آغاز دوباره لیگ برتر شروع خوبی را برای تیم صدرنشین رقم بزنند.

حریف استقلال یعنی هوادار ۲بازی آخرش را در لیگ باخته و از ۴بازی اخیرش فقط ۲امتیاز گرفته است. تیم رضا عنایتی در مقطعی از فصل به یک تیم موفق در بخش دفاعی تبدیل شده بود و در ۴بازی متوالی موفق به کلین‌شیت شد اما بعدا به همان روند سابق برگشت و در ۲بازی اخیر ۳گل از گل‌گهر و نفت آبادان خورده است. این تیم با ۷گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را بعد از پدیده مشهد دارد اما در نیم‌فصل بابک مرادی را از استقلال به خدمت گرفته و امیدوار است با یکی دو خرید دیگر، ضعف گلزنی‌اش را برطرف کند.
وضعیت جدول:
استقلال با ۳۵ امتیاز از ۱۵ بازی در صدر جدول قرار داره و با برد مقابل هوادار میتونه فاصله رو با پرسپولیس به ۳ امتیاز افزایش بده، هوادار با ۱۴ امتیاز از ۱۵ بازی در رده دوازدهم قرار داره میتونه با برد مقابل استقلال فاصله خودش رو از منطقه خطر بیشتر کنه
استقلال در بازی بعدی خودش در جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت.
بیشتر بخوانید:
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =