تمرین قرمزپوشان به یاد انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس/عکس

بازیکنان پرسپولیس امروز تمرین ۸۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۲:۱۵ پس از برگزاری مراسم یادبود سالروز درگذشت عل انصاریان و درگذشتگان این تیم، در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* ابتدا بازیکنان در زمین چمن، گرد هم آمده و به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی گوش دادند و پس از آن، زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌ها پرداختند.

* در بخش بعدی تمرین، آقا وسط در قالب دو گروه در برنامه بود و در مرحله بعدی نیز حفظ توپ و پرسینگ در بخش کوچکی از زمین انجام شد. فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین ۸۰ دقیقه‌ای امروز بود.

* همه بازیکنان در بخش‌های مختلف تمرین حضوری فعال داشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. امید عالیشاه هم در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. میلاد سرلک که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

* تمرین امروز غایب نداشت و سرخپوشان خودشان را آماده می‌کنند تا روز دوشنبه در سیرجان برابر فولاد در بازی سوپر جام فوتبال ایران به میدان بروند.

* پیش از شروع تمرین، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت سالروز درگذشت علی انصاریان، در کنار زمین و مقابل قاب عکسی که نمادین به یاد علی انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس تدارک دیده شده بود، با اهدای شاخه‌های گل به آنها ادای احترام کرده و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

تمرین قرمزپوشان به یاد انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس/عکس

تمرین قرمزپوشان به یاد انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس/عکس

تمرین قرمزپوشان به یاد انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس/عکس

بیشتر بخوانید:

هافبک خارجی مدنظر مجیدی بالاخره استقلالی شد/عکس

سپاهان اولویت دوم پدیده شد!/عکس

معروف در ترکیه دست به توپ شد/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =