۱۲ پروژه آموزشی مازندران دهه فجر امسال افتتاح می شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ۱۲ پروژه آموزشی در دهه فجر امسال در مازندران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علیرضا سعدی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور وزیر آموزش و پرورش و همچنین استاندار مازندران برگزار شد، افزود: این پروژه‌ها متشکل از ۶۰ کلاس درس در سطح استان افتتاح خواهد شد که با افتتاح این پروژه‌های آموزشی ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع به فضای آموزشی استان افزوده می‌شود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از همه اعضای شورای استان و شهرستان‌ها و مناطق قدردانی کرده و ادامه داد: آموزش و پرورش دستاوردهای بسیاری داشت ازجمله کسب ۲۵ مدال کشوری، کسب رتبه اول در اجرای طرح هدایت و تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند برای کلاس‌های مجازی ضمن اینکه دو دغدغه ما توجه جدی به اجرای سند تحول بنیادین و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است.

سعدی‌پور همچنین گفت: در شاخص‌هایی چون سوادآموزی و پوشش پیش دبستانی رتبه اول کشوری را داریم همچنین در اجرای طرح ایران همدل و هدایت دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی هم رتبه اول کشوری را به دست آوردیم و حدود ۱۲۰ هزار تن از دانش‌آموزان ما در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند که باری از دوش آموزش و پرورش را برمی‌دارد و من از همکارانم در حوزه مشارکت‌های مردمی قدردانی می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در ادامه به اهمیت رویکرد کارآفرینی اشاره کرد و گفت: برخی از دانش‌آموزان ما به تولید داروهای گیاهی و تولید زعفران را در دست گرفتند.

سعدی‌پور به آغاز شیوع کرونا  و تعطیلی مدارس در اسفند ۹۸ اشاره کرد و گفت: ما در پیوند با این موضوع هم سامانه مازندمحتوا را ایجاد کردیم و در کشور حائز رتبه شدیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =