صحنه‌ای که اشک همسر شهید رضایی‌نژاد را درآورد

ایرنا نوشت: همسر شهید داریوش رضایی نژاد که فیلم «هناس» بر اساس زندگی‌اش ساخته شده گفت: خیلی خوشحالم که این فیلم ساخته شده و به نظر من فیلم قوی و ارزشمندی است.

شهره پیرانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فیلم هناس را چهار بار به صورت کامل دیده‌ام و دوست دارم باز هم تماشایش کنم. از همان بار اول به عنوان یک مخاطب خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فیلم رضایت دارید بیان کرد: آنچه فیلمنامه نویسان و کارگردان ها و بازیگران از من پرسیده اند در فیلم لحاظ شده و آنچه بیرون آمده مورد پسند من است.

او درباره بازی بازیگران فیلم گفت: بازی نقش اصلی این فیلم یعنی آقای بهروز شعیبی را خیلی دوست داشتم. چون او نقش همسر شهیدم را بازی می کند. خانم مریلا زارعی هم در نقش من خوب ظاهر شدند.

پیرانی افزود: سکانس روی بالکن اشک من را درآورد. همچنین سکانس شهادت که خانم زارعی به پیکر همسرش نگاه می کند و نفس کشیدن شهید را رصد می کند تکان‌دهنده بود. این دقیقا کاری است که خودم انجام دادم. من هم بعد از شهادت به طور مرتب می رفتم و می آمدم و نفس کشیدن داریوش را رصد می کردم. می خواستم ببینم او زنده است یا خیر.

وی با بیان این که هیچ نکته ای در فیلم نیست که واقعیت نداشته باشد گفت: شاید بخش‌هایی به تناسب درام برجسته یا ضعیف شده باشد. فیلمنامه هناس بر اساس مصاحبه هایی که با من صورت گرفته نوشته شده است.

فیلم هناس با موضوع ترور شهید داریوش رضایی نژاد شهید هسته‌ای ساخته شده است.

هِناس با نام پیشین صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری سایر بازیگران این فیلم هستند.


۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا مفیدی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    19 0
    روح دانشمندان شهیدمان شاد. انشاالله ما را فراموش نکنند و شفیع ما باشند.
  • محیا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    14 0
    عزیزم این همون دختر کوچولوی شیرین زبونه خاطر ماست؟ خدا حفظش کنه
  • M.M IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    13 0
    درود بر همسرمحترم شهید رضائی نژاد....آرمیتای عزیزم درپناه خدا و شیر زن،مادر گرامی سربلند ،پیروز و شاد باشید...خداوند همه ی شهدا رو رحمت کند....علی الخصوص شهیدرضائی نژاد و شهید احمدی روشن...روحشان شاد،غرق رحمت....
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    16 0
    افتخار می کنم به چنین مادران ودخترانی که در سرزمین عزیزم ایران، با تمام زرق و برق هایش به این آراستگی ومتانت وحجب وحیا در مراسمات باسربلندی شرکت کرده وعکسشان تا همیشه ی تاریخ ماندی می‌شود. جزاکم الله خیرا 🤲🌸
  • الهام IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    13 0
    خداوندروح شهداراشادکندخصوصاشهدای هسته ای راای جانم به آرمیتاوحجابش چقدربزرگ وزیباشده خداوندمادرمهربانش رابرایش حفظ کند
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 0
    درود و سلام بر خانوادهای معززو گرامی شهیدان
  • فرهاد IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 0
    خواهرعزیزت جانم،،حق شهیدان خیلی بیشترزین اینه شاهد نفس کشیدن شهدای در عملیات خیبر بوده ام که همیشه همراهمندواناندکه نگهبان کشورند درگردنه ای
  • ناشناس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    9 2
    روحش شاد الهی که ارمیتا خانم خوشبخت بشه به بالاترین مدارج علمی برسه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    10 0
    شهدا و همسران شهدا شرمنده ایم 😭😭 اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    4 0
    تو روخدا اون بیشرف رو ببرید بالای دار ولی زجرکشش کنید بعدن اعدامش کنید ب اسونی نزارید جون بده بی شرف بی ناموس بیچاره شهید مگه چیکارت کرده بود مردتیکه
  • آوا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    13 0
    خدا لعنت کند دشمنان پست وذلیل این خاک وبوم که ناجوانمردانه دست به ترور دانشمندان میزنند .انقدر ناتوان وبی ارزش هستند که جرات مبارزه در میدان جنگ راندارند .لعنت لعنت لعنت
  • مهدی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    روح بزرگ شهید عزیزمون شاد دانشمند بزرگ و درود بر شرف همسر و دختر گلش یاحق