پوستر تازه سریال «جیران» با تصویرهایی از پری‌ناز ایزدیار، بهرام رادان و امیرحسین فتحی، رونمایی شد

با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «جیران»، به کارگردانی حسن فتحی و بازی پری‌ناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، رعنا آزادی‌ور و رویا تیموریان، از پوستر قسمت اول این مجموعه شبکه نمایش خانگی، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه پس از آن‌که پخش سریال «جیران» به دستور ساترا، به تعویق افتاد، این مجموعه شبکه نمایش خانگی، از یک‌شنبه ۲۴ بهمن پخش خواهد شد.

این سریال، تازه‌ترین ساخته حسن فتحی است. فیلمنامه «جیران» نوشته احسان جوانمرد و حسن فتحی است و اسماعیل عفیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. 

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گمشده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد...»

پوستر تازه سریال «جیران» با تصویرهایی از پری‌ناز ایزدیار، بهرام رادان و امیرحسین فتحی، رونمایی شد

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =