سرمایه دانشگاه علوم‌پزشکی نیروی انسانی و متخصصان حوزه بهداشت، درمان و سلامت هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز امیدواری از اینکه، مدت طولانی در خدمت متخصصان باشیم و طی این مدت بتوانیم رضایت این عزیزان را جلب نمائیم افزود: سرمایه دانشگاه علوم‌پزشکی نیروی انسانی و متخصصان حوزه بهداشت، درمان و سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فردر نشست با پزشکان و متخصصان جدیدالورود به چهارمحال و بختیاری و شاغل در بیمارستان‌های‌ استان با بیان اینکه، مردم این استان شایسته بهترین خدمت هستند گفت: به لطف خداوند اکثر پزشکان حاضر در این نشست جز دانشجویان همین دانشگاه هستند که امروز با دانشگاه همکاری و در استان خدمت می نمایند.
وی گفت: تاکید ما بر تکریم پرسنل و زیر مجموعه و جلب رضایتمندی این عزیزان و در نهایت جلب رضایتمندی مردم و دریافت کنندگان خدمات حوزه سلامت است، که بعنوان توصیه، خواهش و دستور کار به تمامی معاونین، مدیران مجموعه تاکید شده است .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اگر چه مبلغ بدهی دانشگاه قابل توجه و زیاد و عمده آن مربوط به کارانه پزشکان و پرسنل است اما برخی از مشکلات و مطالبات با صرف هزینه اندک قابل پیگیری است و وظیفه ما پیگیری مطالبات پزشکان، کادر درمان و کارکنان در تمامی سطوح است .
دکتر خالدی فر در ادامه به پزشکان توصیه نمود، با مردم با محبت و احترام برخورد نمایند و نیاز مردم به خود را نعمت الهی بدانند و از خدمت به مردم ملول و افسرده نشوند چرا که با داشتن چنین دیدگاهی تحمل سختی ها آسان و خدمت شیرین می شود .
وی، توجه به مطالبات پزشکان و پرسنل و فراهم نمودن امکانات رفاهی و تکریم و احترام به این عزیزان را از اولویت های کاری معاونین و مدیران مربوطه عنوان کرد.
دکتر خالدی فر با بیان اینکه، صفر یا کم شدن مالیات در مناطق محروم نسبت به شهرهای بزرگتر اگر در مجلس به تصویب نهایی برسد رضایتمندی پزشکان و مردم را به دنبال خواهد داشت گفت: باید قدر فرصت ورود نیروهای جوان و تازه نفس به استان را بدانیم و هر جایی لازم است در کنار این عزیزان باشیم.
وی یادآور شد، پزشکان و متخصصان پیشنهادات خود را به طور مستقیم و یا از طریق روسای بیمارستان ها به ما منتقل نمایند تا پیگیری های لازم در این راستا انجام شود .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با اشاره به سرعت بالای انتشار سویه امیکرون گفت: روسا با جدیت آمادگی لازم را در بیمارستان ها ایجاد و تخت های ای سی یو و ای سی یو اطفال را فراهم و در صورت اختصاص ۵۰ درصد تخت ها به بیماران کرونایی، عمل های جراحی الکتیو را موقتا کنسل تا تخت ها به درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =