تخصیص اعتبارات بی سابقه به لرستان رهاورد سفر رییس جمهور

سفر رییس جمهوری در لرستان باتوجه به  عمق محرومیت‌های به جامانده از دولتهای پیشین در کنار همت شبانه روزی استاندار و تیم کاری وی در آستانه ثبت فصلی نوین در حل مشکلات پروژه ها و اعتبارات استان قرار گرفته است تزریق اعتبارات نقدی به پروژه ها بدرستی گواه پیگیری ها استاندار در استان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان,  استاندار لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در این رابطه گفت  : با پیگیری های صورت گرفته پس از سفر هیات دولت خوشبختانه در بحث انتقال اعتبارات نقدی تخصیص بی سابقه ای به استان تعلق و وارد گردید .

دکتر فرهاد زیویار گفت : بجز توافق با وزارت خانه ها در جهت حل و فصل مشکلات طرحها و آغاز بکار برخی طرحهای تعطیل شده در چندماه آینده حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به استان وارد شد .


وی که جهت کلنگ زنی طرح پرورش ماهی خاویاری درب گنبد به کوهدشت سفر کرده بود  گفت : ظرفیتهای خدادادی و پتانسیل کوهدشت کافی است تا مسئولان خود را مقید به توجه ویژه به این شهرستان بدانند .

دکتر زیویاررودخانه سیمره را یک ظرفیت منحصر بفرد استان دانست و اظهار داشت : این رودخانه  می تواند اشتعال زایی عظیمی در استان ایجاد نماید و در این مسیر دریغ نخواهیم نمود .

استاندار لرستان با بیان اینکه احداث مجتمع پرورش ماهی در این شهرستان بیش از ۱۰۰ نفر را مشغول بکار خواهد کرد اظهار کرد: علاوه بر این طرح مصوبات سفر رییس جمهوری در کوهدشت بیش از ۵۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

وی افزود: ساخت سد معشوره از مصوبات سفر است که دهها هزار اشتغال زایی تولید می کند 
 
فرهاد زیویار تصریح کرد: بخش کشاورزی کوهدشت ظرفیت بزرگی است که می‌شود دهها هزار خانواده را از نظر معیشت تامین کند 

استاندار ادامه داد : مسولان هم در تلاش هستیم اقدامات اساسی در راستای اشتغال زایی و با بکارگیری ظرفیتهای این شهرستان را اجرایی نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =