محمدرضا باهنر ابزار امیدواری کرد تکلیف جریان انحرافی به زودی مشخص شود.

به گزارش خبرآنلاین، داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت در پایان جلسه امروز در  تذکر ماده 77 آئیین نامه مجلس نسبت به نطق یکی از نمایندگان درباره یادداشتی که او در یکی از نشریات نوشته بود واکنش نشان داد و گفت: بیان سخنان بنده از سوی این نماینده گزینشی بود و ایشان اظهارات بنده را تحریف می کردند.

قنبری در یادداشتی در یکی از روزنامه های صبح دلیل عدم رای اعتماد به وزیر ورزش را حضور رئیس جمهور و دلیل رای اعتماد مجلس به وزیر راه و شهر سازی را عدم حضور رئیس جمهور عنوان کرده بود.

قنبری درباره اتهام ارتباط اصلاح طلبان با جریان انحرافی هم گفت: ما زودتر از اصولگرایان خطر جریان انحرافی را گوشزد کردیم و تبار شناسی جریان انحرافی هم نشان می دهد آنان از درون دولت شکل گرفته اند.

وی گفت: آقایانی که نامه برای پروژه عمرانی شهرستانهای خود از جریان انحرافی می گیرند امروز فرافکنی نکنند.

در ادامه باهنر رئیس جلسه از قنبری خواست به سخنان خود پایان بدهد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه اظهار نظر نمایندگان در بیرون از مجلس مربوط به شخص خودشان است، اظهار داشت: البته اینکه جریان انحرافی چیست همه باید مواظب باشیم و دیروز بحث بود که جریان انحرافی کجا است و امروز هم بحث است که چه کسی به جریان انحرافی می پیوندد. در هرحال انشاء الله جریان انحرافی تکلیفش زودتر مشخص شود.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    یک نفر پیدا شود وبه زبان شیرین فارسی یا تلخ انگلیسی یا هر زبان زنده ومرده دنیا بگوید جریان انحرافی چیست؟ مال کیست؟اثرش چیست؟و کجا برای دفاع از خودش دارد؟ اصلا چرا انحرافی است ؟ نمیشود که خودتان ببرید و بدوزید حتی اگر از دولت خوشمان هم نیاید
  • ازاد IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    جریان انحرافی به جریانی گفته میشود که منجر به برق گرفتگی عده ای خواهد شد از اینرو کسانی که در خطر برق گرفتگی قرار گرفته اند با دستپاچگی هر چه تمام تر خود را در خطر میبینند