دستگیری ۱۰۷ نفر در طرح زمستانه محلات سمنان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام دستگیری ۱۰۷ خرده فروش مواد، از برنامه‌ریزی هدفمند و تشدید اقدامات پلیس برای پاکسازی محلات از لوث خرده‌فروشان خبر داد و تاکید کرد: با تمام توان، تحقق امنیت محلات و افزایش رضایتمندی مردم در این حوزه را دنبال و پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرهنگ سید امیرحسین موسوی در گفت و گو یی، خرده فروشی مواد مخدر در محلات و مناطق سکونت مردم را موضوعی غیر قابل تحمل خواند و تاکید کرد: کوچک‌ترین گزارش و خبری در این خصوص با جدیت تمام بررسی می‌ شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در تامین امنیت محلات و برخورد قاطع با خرده‌فروشان تصریح کرد: برنامه های این حوزه در نشست های تخصصی و کارشناسی به دقت مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

موسوی از تشدید طرح های پلیس در این حوزه خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات گسترده و شبانه‌روزی و پیگیری های ویژه و تخصصی مأموران پلیس با مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ها، از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون یک‌ صد و ۷ خرده‌فروش موادمخدر، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در همین راستا از همراهی و تعامل مطلوب سایر یگان‌های انتظامی نیز قدردانی و اضافه کرد: همکاری های درون سازمانی پلیس برای برچیدن اعتیاد از جامعه در نقطه مناسبی قرار دارد.

به گفته سرهنگ موسوی، آحاد مردم نیز با اعلام هرگونه اطلاعات و اخبار خود به پلیس، سهم و نقش بسیار مهمی در مقابله و مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر بر عهده دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به عموم مردم و شهروندان اطمینان خاطر داد: فرزندان خدوم شما در این مجموعه از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری و تأمین امنیت فروگذار و دریغ نمی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =