پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار استان لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن، پیام مشترکی صادر و از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت نمودند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم یَا اَیُّهَا الَّذِینَ اَمَنُوا اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدَامَکُم. سوره محمد(ص) / ۷

نکوداشت یوم الله بیست و دوم بهمن که سرآغاز حکومت مجدد صالحان و روز عزّت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است در حقیقت، صیانت از خون‌های پاک هزاران شهید سرافراز و تکریم تلاش‌های ارزنده ایثارگرانی است که در به ثمررسیدن انقلاب و دفاع مقدّس، از جان عزیز خویش گذشتند.

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، پس از یک سده مبارزه و جانفشانی، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران از سیطره‌ی ستم، نجات یافتند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری: روز ۲۲ بهمن، روز نجات ملت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ‌ترین انقلابِ دورانِ تاریخِ ما از شروع اسلام تا امروز است. نظام جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند متعال در چهار دهه‌ی گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه‌ی مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است که این خود جهادی تبیینی است.

امسال نیز با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوعِ ویروس کرونا، مردمِ فهیمِ استان لرستان، با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول خواهند داشت و پیامِ رسایِ وفاداری و حمایت از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان، خواهند رساند. اینجانبان با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از همه مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می‌کنیم که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به شیوه ی اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، در این روز با عظمت بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی)، شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی و جانبازان عزیز اعلام نمائید. «والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته»

سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

فرهاد زیویار استاندار استان لرستان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =