یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ۲۲ بهمن به حساب چه کسانی واریز شد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به ازای هر نفر صد هزار تومان یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار دهک یک تا چهار واریز کرده است.

 سازمان هدفمندسازی یارانه بیستم بهمن اعلام کرد که با دستور رئیس جمهور یارانه صد هزار تومانی به ازای هر نفر، برای خانوارهای دهک های یک تا چهار به انضمام خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نشان داد که این یارانه برای ۳۲ میلیون نفر از مشمولان یارانه و برای هر نفر صد هزار تومان واریز شده است. در مجموع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با دستور رئیس جمهور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه حمایتی معیشتی ویژه واریز کرده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا طبیجی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    24 3
    منظور اینا از دهک های یک تا 4 چیه.چطوری اینا درجه بندی کردن من که یه حداقل حقوق رو می گیرم و مستاجر هستم چطور جرء این گروهها نیستم.اون وقت یکی دیگه با چندمیلیون بالاتر از من براش واریز کردن.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 13
    دست تون درد نکنه
  • US ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    32 2
    به اکثر نیازمندان واقعی نرسیده مثلا من دوخانواده رو میشناسم یکی همه بچهاش کارمند و خونه دوطبقه ۲ماشین ال نود هم دارن براشون واریز شده یکی خونه کپری فاقد خودرو و بیکار صفر ریال بهش تعلق گرفته البته برای مشاهده ۱۲۰۰ریال از موجودی کارتش هم برداشت شده!!!