ثبت نام واحدهای معدنی و زنجیره های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام واحدهای معدنی و زنجیره های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی اکبر علیخانی با بیان این مطلب افزود: کلیه واحدهای معدنی به منظور ثبت اطلاعات زنجیره ارزش مواد معدنی باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده و شناسه کالا دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ها و سیاست های وزارت صمت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی از جمله تسهیلات ترجیحی موضوع تبصره 18 ، تخصیص سهمیه سوخت ، صدور و تمدید پروانه های بهره برداری معادن و صنایع معدنی ، واحدهای معدنی و زنجیره های مربوط به تولید و توزیع باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده و کد نقش دریافت و تمامی تولیدات خود را در این سامانه اظهار کنند.

سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: معادن ذغالسنگ ، مس ، آهن ، منگنز ، طلا ، سرب و روی با مراجعه به سامانه جامع تجارت به نشانی https://www.ntsw.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و ثبت گزارشات مربوط به تولید و فروش و غیره اقدام نموده در غیر اینصورت روند تائید سوخت ، مواد ناریه ریال صدور و تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط با آن معدن قابل انجام نخواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =