بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی بمنظور حمایت از صنایع ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از صنایع گفت: نشست و بازدیدهای مستمر از واحدهای صنعتی با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، عباس گلرو در دیدار با محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهارداشت: ارتباط سازنده و نشست های هم اندیشی با واحدهای صنعتی و بازدیدهای مداوم از آن‌ها برای رفع مشکلات صنایع اقدامی حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: باید با تلاش بیشتر و شبانه روزی مسوولان این احساس در مدیران واحدهای صنعتی و کارگران ایجاد شود که آنان حامی صنعت، تولید و صاحبان سرمایه و قشر کارگر هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی حوزه انتخابیه در راستای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران و نیز رفع نیازهای سرمایه گذاران کنونی بررسی و با اهتمام برطرف شود.

وی با اشاره به مداومت در رفع مطالبات صاحبان صنایع حوزه انتخابیه و استان سمنان، خواستار پیگیری مسائلی همچون اخذ کد گمرکی، تکمیل و تقویت منطقه ویژه اقتصادی سمنان و نیز مقابله و برخورد قاطعانه با زمین‌خواری با استفاده از ظرفیت‌های موجود شد.

گلرو یادآور شد: تقویت و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سمنان نقش بسیار مطلوبی می‌تواند در بحث اشتغال جوانان داشته باشد.

حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه دارای ۵ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای ۱۰۱۷ هکتار مساحت است که ۱۴۸ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۰۱۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این منطقه از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۶ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۵ هکتار در آن منعقد شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =