سرپرست جدید فدراسیون فوتبال در کنار پله/عکس

فارس نوشت: در پی فعل و انفعالات عجیبی که طی ساعات اخیر شکل گرفته، اکنون میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی و انتخاب شده است.

کمتر کسی تصور می‌کرد خروجی جلسه چند ساعته اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال که برای عزل عزیزی خادم شکل گرفته بود در ساعت ١٧ امروز با اعلام سرپرستی میرشاد ماجدی همراه شود.

مهاجم اسبق استقلال که طی سالیان اخیر بیشتر در پوزیشن مدیریتی کار را در تیم‌های استقلال، خونه به خونه بابل و حتی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دنبال کرده بود، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت راهبردی در ورزش در مقطع دکترا است.

سرپرست جدید فدراسیون فوتبال در کنار پله/عکس

مهاجم گیلانی اسبق استقلال که در دوره بازی‌اش با پیراهن این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا نیز شده، در آخرین انتخابات فدراسیون فوتبال با دستیابی به ٢٠ رای به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه انتخاب شد. اکنون در شرایطی که به نظر می‌رسید بعد از اتفاقات مربوط به عزل عزیزی خادم، سراجی یا اصولی سرپرستی فدراسیون را عهده‌دار شوند، خروجی این جلسه منجر به انتخاب و دریافت حکم سرپرستی برای میرشاد ماجدی شد تا معادلات پیچیده‌تر از گذشته شود.

این تصویری است از دوران حضور میرشاد ماجدی در تیم ملی فوتسال که در جام جهانی در کنار سعید اکبری، اکبر یوسفی و البته اسطوره برزیلی فوتبال برزیل و جهان (پله) ثبت شده و باید دید آینده کاری او در این پست پرماجرا چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =