پیشنهاد به قهرمان‌های وزنه‌برداری/چرا ائتلاف نمی‌کنید؟

علی مرادی با اینکه بازنشسته است اما همچنان به محل کار خودش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که علی مرادی با دور زدن قانون همچنان به محل کارش در فدراسیون وزنه برداری رفت و آمد می کند خیلی ها منتظر این هستند تا نامه رسمی بازنشستگی او به زودی ابلاغ شود.

با این حال چشم خانواده وزنه برداری به این خشک شد که یک سرپرست برای فدراسیون شان از سوی وزارت خانه انتخاب شود و سپس برگزاری انتخابات و روی ریل افتادن همه ماجراها اما...

وزنه برداری قهرمان و پهلوان کم ندارد،از حسین رضا زاده و سجاد انوشیروانی گرفته تا کوروش باقری،بهداد سلیمی،حسین توکلی و ...سوالی که پیش می آید اینجاست که چرا این چند نفر که سابقه مدیریتی هم در کارنامه شان دارند با هم به اجماع نمی رسند تا رشته خودشان را دوباره احیا کنند؟

چرا این قهرمان ها با هم به سراغ وزیر ورزش و جوانان نمی روند تا از او بخواهند که هر چه زودتر وضعیت سرپرست فدراسیون شان را مشخص کند؟همه نفراتی که نام شان آورده شد خودشان می توانند سرپرست و حتی رییس فدراسیون باشند اما مشخص نیست که چرا هیچ اتفاقی نمی افتد و کسی آستین بالا نمی زند تا وزنه برداری از این بلاتکلیفی خارج شود؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    2 1
    معلومه رییس فدراسیون ، بواسطه شغلش برای خود دیوار امنیتی بوجود اورده .وگرنه کیه که نداند در دوره ایشان وزنه برداری به پایین ترین حد خودش نزول کرده .