رکورد جدید ستاره تمام‌نشدنی فوتبال ایتالیا/عکس

ورزش سه نوشت: فابیو کوالیارلا، ستاره باتجربه فوتبال ایتالیا موفق به زدن صدمین گل خود با پیراهن سمپدوریا شد.

فابیو کوالیارلا، کاپیتان ایتالیایی و باتجربه سمپدوریا عصر امروز در دیدار در مقابل امپولی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. بدین‌ترتیب این بازیکن به ناکامی 139 روزه خود در گلزنی پایان داده و برای هجدهمین سال متوالی در لیگ ایتالیا موفق به گلزنی شد.
فابیو کوالیارلای 39 ساله امروز بعدازظهر در ورزشگاه لوئیجی فراری و با پاس آنتونیو کاندروا دروازه حریف را باز کرد. پس از گلزنی در جریان تساوی مقابل اودینزه در سوم اکتبر 2021، این اولین گل این بازیکن در سری آ در حدود پنج ماه اخیر بود. در حقیقت فابیو کوالیارلا برای 18 سال متوالی و از سال 2005 و تا 2022 نام خود را در بین گلزنان سری آ جای داده و به رکورد روبرتو باجو و سرجیو پلیسیه دست یافته است.
با این حال فابیو کوالیارلا هنوز در بین پنج نفر برتر جای ندارد. خوزه آلتافینی، روبرتو مانچینی و جیانی ریورا 19 سال متوالی، الساندرو دل پیرو 20 سال و فرانچسکو توتی 23 سال و از سال 1994 تا 2016 در لیگ ایتالیا موفق به گلزنی شدند. رسیدن به رتبه اول تقریبا برای فابیو کوالیارلا محال است، اما ممکن است این بازیکن باتجربه بتواند در دو فصل پیش رو به رکورد بهترین گلزن تاریخ یوونتوس دست یابد. همچنین این گل شماره 180 کوالیارلا او در سری آ بود و بدین‌ترتیب این بازیکن جامپیرو بونیپرتی را در جدول بهترین گلزنان تاریخ لیگ ایتالیا پشت سر گذاشته و در رده سیزدهم قرار گرفت.

رکورد جدید ستاره تمام‌نشدنی فوتبال ایتالیا/عکس

رکورد جدید ستاره تمام‌نشدنی فوتبال ایتالیا/عکس

رکورد جدید ستاره تمام‌نشدنی فوتبال ایتالیا/عکس

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =