خوشحالی تکراری قایدی مقابل دوربین‌ها/عکس

ورزش سه نوشت: مهدی قایدی که روز گذشته یکی از بهترین عملکردهای خودش را در ترکیب شباب الاهلی داشت، شادی همیشگی اش را به نمایش گذاشت.

حتی جذب چندین بازیکن خارجی متعدد نیز باعث نشد تا مهدی علی روی توانایی های وینگر جوان و ایرانی خود چشم ببندد. مهدی قایدی که هفته گذشته تنها گل تیمش را در دیدار برابر عجمان برای احمد نور ساخته بود، روز گذشته با یک گلسازی دیگر، موفق به گلزنی نیز شد.

شوالیه های سرخ که با گل سعید عباید در برابر حریف خود العروبه غافلگیر شده بودند، به لطف درخشش مهدی قایدی به بازی برگشتند. فدریکو کارتابیا بازیکن آرژانتینی شباب الاهلی که پس از مدتی دوری یک بار دیگر به این تیم بازگشته، با پاس دیدنی قایدی را با احمد الحسنی گلر العروبه در موقعیت تک به تک قرار داد که وینگر ایرانی با زیرکی توپ را به گوشه دروازه حریف چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

ضربه قایدی درست به جایی رفت که باید اتفاق می افتاد. او پس از گلزنی سریعا توپ را از داخل دروازه برداشت و برای آغاز سریع بازی، به سمت میانه زمین رهسپار شد. البته تعجیل باشوی کوچک برای شروع بازی و رسیدن به گل پیروزی نیز سبب نشد تا او خوشحالی همیشگی اش را به نمایش نگذارد.

خوشحالی تکراری قایدی مقابل دوربین‌ها/عکس

قایدی همچون همیشه پس از گلزنی با بوسیدن انگشتر خود، رو به دوربین های عکاسی کرد و اینگونه باز کردن دروازه العروبه را جشن گرفت. خوشحالی ویژه ای که باشوی کوچک همواره انجام داده و گل هایش را به همسرش تقدیم کرده است.

درخشش این بازیکن ایرانی این بار با دادن یک پاس گل به کارتابیا تکمیل شد و در واقع قایدی دینش در نیمه اول را به این بازیکن ادا کرد و در نهایت نیز شباب الاهلی در روزی که قایدی مرد شماره یک زمین بود، 3 بر یک برنده از زمین خارج شد.

بیشتر بخوانید:

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =