بازدید شبانه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از فروسیلیس ایران

محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با حضور شبانه از شرکت فروسیلیس ایران بازدید و با مسوولان این واحد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی با همراهی علیرضا اکبری مدیریت بانک توسعه تعاون استان سمنان با حضور شبانه از واحد فروسیلیس ایران مستقر در شهرک صنعتی سمنان بازدید و با مسوولان آن در خصوص تولید و مسائل واحد گفت و گو کرد. شرکت فروسیلیس ایران، ۲۰ درصد نیاز صنایع فولاد کشور را تامین می‌کند.

این شرکت در زمینی به مساحت ۵۰۰ هزار متر مربع و در زیربنایی به مساحت بیش ۷۱ هزار متر مربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر می باشد که توانسته است زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم را فراهم کند.

علاوه بر فروسیلیس این مجموعه صنعتی، در سال بیش از ۶ هزار تن پودر میکرو سیلیکا و ۲۵ هزار تن فروسیلیکو منیزیم که به ترتیب در صنایع بتن سازی و چدن‌های نشکن کاربرد فراوان دارد تولید و به بازار داخلی وخارجی عرضه می‌کند. کوره‌های فروسیلیس یکی از بالاترین دما ذوب در صنعت کشور را داراست و در سقف ۳ متر و ۴۰ دمای کوره هزار و ۴۷۰ درجه و در سقف ۷ متر و ۷۰ تا ۲ هزار درجه سانتیگراد است که کار در کنار آن بسیار سخت و حساس است.

شهرک صنعتی سمنان دارای ۱۶۸۴ هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است. این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۵۶ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۸۹۳ هکتار در آن منعقد شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =