سردار کوثری: انتشار فایل صوتی نه تنها بر علیه سپاه نشد بلکه علیه شبکه‌های معاند تمام شد/ هیچ موردی درخصوص فساد آقای قالیباف مطرح نبوده

سایت دیده بان ایران نوشت:جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی به دیده بان ایران گفت: اینکه می گویند سردار ذوالقدرنیا، سردار جعفری و سعید محمد کنار گذاشته شدند نه تنها درست نیست بلکه این افراد ارتقا پیدا کردند.

 «انتشار فایل صوتی منتسب به سپاه نه تنها برعلیه سپاه نشد بلکه به سود ما تمام شد» این اظهارات یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران در واکنش به انتشار فایل صوتی 50 دقیقه‌ای منتسب به فرماندهان سپاه پاسداران است.

 در همین رابطه با اسماعیل کوثری، نماینده مجلس یازدهم و از فرماندهان سابق سپاه پاسداران به گفت‌وگو نشستیم که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

*آقای کوثری! حدود 10 روز پیش یک فایل صوتی منتسب به فرماندهان سپاه پاسداران منتشر شد که در این فایل صوتی صحبت از فساد اقتصادی برخی از فرماندهان سپاه بوده که حتی خبرگزاری فارس هم صحت این فایل صوتی را تاییده کرده است؛ نظر شما در این باره چیست؟

ما دقیقا دو سال پیش در خصوص محتویات این فایل صوتی به نتیجه رسیدیم و چیز جدیدی نیست. این شبکه معاند یعنی «رادیو فردا» خیال می‌کند که چیز جدیدی را منتشر کرده است! اتفاقاً در سپاه پاسداران این رویه مرسوم است که فرمانده با حساسیت مسائل را دنبال کند. سردار جعفری با همه وجودش این قضیه را پیگیری کردند. در این فایل سردار ذوالقدرنیا می گوید که یکی دو نفر در سپاه در حال فساد هستند که سردار جعفری هم اعلام می کند که با جدیت این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. اتفاقا همان موقع هم این افراد دستگیر و دادگاهی شدند و الان هم در زندان در حال خوردن آب خنک هستند. این شبکه‌های معاند فکر می‌کنند که یک چیز جدیدی پیدا کردند و با سروصدا این را منتشر کردند! اتفاقا انتشار این فایل نه تنها بر علیه سپاه پاسداران نشد بلکه بر علیه خود این شبکه‌های معاند تمام شد به این دلیل که فرمانده کل سپاه وظیفه خودش دانسته که وارد ریز جزئیات فساد شود و آن را پیگیری کند. به اعتقاد بنده این فایل صوتی چیز جدید و خاصی نیست. عواملی هم که این تخلفات را انجام دادند سردار سپاه نبوده و خوشبختانه با این افراد برخورد شد و آن مبالغی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود، برگردانده شد.

*برخی اظهار می‌کنند کسانی‌که پیگیر این قضیه بودند نظیر سردار ذوالقدرنیا، سردار جعفری و سعید محمد کنار گذاشته شدند، نظر شما در این باره چیست؟

اتفاقاً این افراد ارتقا پیدا کردند چه کسی می‌گوید این سه فرد کنار گذاشته شدند؟ مگر آقای سعید محمد ارتقا پیدا نکرده؟ سردار جعفری مدت زمان چند ساله‌شان به اتمام رسیده بود. خود سردار جعفری درخواست کرده بود که دیگر در آن جایگاه نباشد. الان سردار جعفری دارای پست بوده و بسیار هم تاثیرگذار هستند.

سردار کوثری: انتشار فایل صوتی نه تنها بر علیه سپاه نشد بلکه علیه شبکه‌های معاند تمام شد/ هیچ موردی درخصوص فساد آقای قالیباف مطرح نبوده

بیشتر بخوانید:

*آقای کوثری بحث دیگری که در این فایل صوتی بدان اشاره شده، بحث عملکرد و به نوعی فساد محمدباقر قالیباف است!

هیچ موردی در خصوص فساد آقای قالیباف مطرح نبوده حتی آقای قالیباف شخصاً فردی را که دچار چنین فسادی شده بود را از خارج به کشور برگرداند و تحویل قانون داد! (عیسی شریفی) کسانی‌که می‌گویند آقای قالیباف دچار فساد شده، در پی خراب کردن وجهه ایشان هستند. رسانه‌های بیگانه اصلا راه و روش زدن و تخریب ما را بلد نیستند و به همین خاطر است ما به لطف خدا در این 43 سال هر گونه توطئه این جماعت را به شکست تبدیل کردیم. این حرف ما بلوف نیست و یک حقیقت است. ما هم در هشت سال دفاع مقدس، هم در دفاع از حرم و هم مقابله با منافقین این افراد را شکست دادیم اگر شکست نخورده بودند که ما الان در اینجا حضور نداشتیم.

*آقای عیسی شریفی نظامی بودند؟

خیر؛ ایشان خیلی وقت پیش در نیروی انتظامی حضور داشتند و بعد هم در شهرداری مشغول به کار شدند.

*یعنی ایشان عضو سپاه نبودند؟

ایشان ابتدا بسیجی و سپس سپاهی و بعد به نیروی انتظامی رفتند و در نهایت هم در شهرداری مشغول شدند.

*آقای سیف هم در زندان هستند؟

تمام کسانی‌که تخلف کردند یکی پس از دیگری دادگاهی شدند و الان هم در زندان حضور دارند.

23217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =