شرکت بیش از ۹ هزار داوطلب خوزستانی در آزمون‌ دکتری

بنای زیبا نوشت : ۹ هزار و ۳۸۴ داوطلب زن و مرد در استان خوزستان در آزمون دکتری حضور خواهند داشت.

 نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان با اشاره به اینکه آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ جمعه ششم اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: ۹ هزار و ۳۸۴ داوطلب زن و مرد در آزمون دکتری شرکت خواهند کرد که از این تعداد، پنج هزار و ۵۶۷ نفر مرد و سه هزار و ۸۱۷ نفر نیز زن هستند.

دکتر رحیم پیغان افزود: آزمون دکتری امسال در حوزه‌های انتخابی شهرهای اهواز، اندیمشک، ایذه، ماهشهر، بهبهان، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر دانشگاه شهید چمران اهواز، از مجموع داوطلبان در استان خوزستان، پنج هزار و ۶۷ داوطلب آزمون خود را در حوزه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، موسسه جهاد دانشگاهی اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و دانشگاه پیام نور مرکز اهواز برگزار می‌کنند.

وی در خصوص برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از مجموع داوطلبان در شهرستان اهواز دو هزار و ۴۰۹ داوطلب زن و مرد آزمون خود را در ۹ حوزه پردیس دانشگاهی شامل دانشکده‌های علوم ورزشی، سالن ورزشی شهید تندگویان، دانشکده مهندسی، دانشکده علوم، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی و دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی پشت سر خواهند گذاشت.

دکتر رحیم پیغان با بیان اینکه فرآیند برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود از داوطلبان خواست یک ساعت پیش از برگزاری آزمون در شعب حضور داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره باجه رفع نقص داوطلبان اهوازی نیز، گفت: باجه‌های رفع نقص، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (چهارم و پنجم اسفندماه) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر و ۱۴ تا ۱۷ و روز جمعه ساعت هفت صبح تا پیش از آغاز آزمون در شعب، برقرار هستن.

پیغان تأکید کرد: با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا برای حفظ سلامت داوطلبان تمهیدات لازم از جمله ضدعفونی کردن حوزه‌ها قبل از برپایی آزمون، استقرار اتوبوس‌ها برای نقل و انتقال در داخل دانشگاه، تب‌سنجی از داوطلبان در زمان ورود به شعب، بازرسی الکترونیکی به‌جای بازرسی بدنی داوطلبان آزمون و… اندیشیده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در موارد خاص محل‌هایی برای به امانت گرفتن وسایل داوطلبان در نظر گرفته‌شده است، از داوطلبان خواست از آوردن وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، ماشین‌حساب و… اجتناب کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =