تشکیل کمیته بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تشکیل کمیته بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه در پیک های کرونا در برخی از مواقع با بیمارانی مواجه می شویم که با توجه به شرایط پیچیده بیماری حال عمومی نامناسبی پیدا می کنند که نیاز به مشورت گروه های مختلف و یا انتقال به بخش های مراقبت ویژه پیدا می کنند اظهار کرد: در این راستا، با راه اندازی این کمیته، بیماران بدحال مبتلا به کرونا به صورت گروهی ویزیت می شوند تا بتوان سرعت رسیدگی به بیمار را افزایش و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس به تمامی بیمارستان ها، راه اندازی کمیته بیماران بدحال مبتلا به کرونا ابلاغ شده است تا تیم تخصصی پزشکی را تشکیل و ویزیت گروهی بیماران بدحال را به اجرا در آورند خاطر نشان کرد: تیم های نظارتی نیز بر نحوه عملکرد کمیته ها نظارت مستقیم دارند تا بتوان کیفیت خدمات رسانی به بیماران بستری را بیش از پیش ارتقاء داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تمامی مدافعان سلامت در خدمت رسانی به بیماران اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این کمیته بتوان، هر چه بیشتر از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن در بیماران کاست.

دکتر بدیعی افزود: در کمیته تعیین تکلیف بیماران بدحال، تخصص های مختلف اعم از داخلی، عفونی و مشاوره های خاص در کنار هم قرار گرفته تا بیمار با سرعت بیشتری تعیین تکلیف شود و رصد این شرایط توسط یک تیم تخصصی و فنی ضامن ارتقا کیفیت و تعیین تکلیف بهتر بیماران میشود.

وی تاکید کرد: در فرآیند تشکیل این کمیته برای بیماران بدحال ما تلاش کردیم که از کمک معاونت آموزشی و هیأت علمی نیز استفاده کنیم و اعضای هیأت علمی برجسته در این کمیته ها برای خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران بدحال کووید حضور دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =