واکنش نایب رئیس مجلس به تجمعات مقابل پارلمان : همیشه با تجمع کنندگان صحبت می‌شود

مهر نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه نیست که عده‌ای در مقابل مجلس تجمع کنند و فردی از مجلس به میان آنان نرود.

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه، ۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: معمولا هرازچندگاهی برخی از افراد در مقابل مجلس برای پیگیری مشکلاتشان تجمع می‌کنند.

وی بیان کرد: این افراد در ابتدا به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مراجعه می‌کنند اما از آنجایی که مشکلاتشان حل نمی‌شود، به مجلس مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جمعی از کارگران وزارت نیرو و بازنشستگان صندوق هما در مقابل مجلس حضور پیدا کردند، اما هیچ فردی از مجلس در بین آن‌ها حضور پیدا نکرد. از هیات رئیسه تقاضا می‌کنم تدبیری بیاندیشد تا زمانی که تجمعی در مقابل مجلس صورت می‌گیرد، نماینده‌ای از هیات رئیسه به جمع آن‌ها برود و صحبت‌های آن‌ها را بشنود.

واکنش نایب رئیس مجلس به تجمعات مقابل پارلمان: حتما نماینده‌ای در بین آنان حضور پیدا خواهد کرد

بیشتر بخوانید:

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این نماینده، گفت: بخش حراست و دستگاه‌هایی که باید اطلاع‌رسانی کنند، معمولا تجمعات مقابل مجلس را به ما اطلاع‌رسانی می‌کنند و همیشه فردی از مجلس از جمله عضو هیئت رئیسه یا نماینده‌ای که در آن موضوع اطلاعات لازم را دارد، با تجمع کنندگان صحبت می‌کند.

وی بیان کرد: اینگونه نیست که عده‌ای در مقابل مجلس تجمع کنند و فردی از مجلس به میان آنان نرود. امروز هم قرار بود جمعی از نهضتی‌ها در مقابل مجلس تجمع کنند و حتما نماینده‌ای در بین آنان حضور پیدا خواهد کرد.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =