عصبانیت رونالدو از داور: کارتت کجاست؟/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، از داور دیدار برابر اتلتیکو مادرید به شدت عصبانی است.

منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبروی اتلتیکو مادرید قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رضایت داد. 
گل اول این بازی را ژوائو فلیکس در دقایق ابتدایی بازی به ثمر رساند و یونایتد نتوانست در نیمه اول این بازی برابر بازی فیزیکی و قدرتمندانه شاگردان دیه‌گو سیمئونه ایستادگی کند و در نهایت بازنده به رختکن رفت. 

بازیکنان اتلتیکو مادرید بارها در جریان این بازی بارها خطاهایی را روی بازیکنان یونایتد انجام دادند اما اویدیو هاتگان، داور بازی، تنها یک کارت زرد به بازیکنان این تیم نشان داد. مارکوس یورنته پس از خطا روی هری مگوایر تنها بازیکن اخطاری این تیم در نیمه اول لقب گرفت.

عصبانیت رونالدو از داور: کارتت کجاست؟/عکس

همین موضوع باعث شد که رونالدو به شدت از عملکرد داوری عصبانی شده و بین دو نیمه از هاتگان انتقاد کرده و به او بگوید که باید کارت‌هایش را از جیبش بیرون بکشد. 
یکی از خطاهای شدید صورت گرفته روی این ستاره پرتغالی بود که باعث شد او دقایقی از درد به خودش بپیچد و نتواند ضدحمله طرح شده از سوی یونایتد را ادامه دهد. 
این بازیکن پس از بلند شدن از زمین نسبت به تصمیم داور در نشان ندادن کارت زرد به بازیکن خاطی اتلتیکو مادرید اعتراض کرد. 
شاگردان رالف رانگنیک حالا باید در انتظار دیدار برگشت بمانند که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود. آنها امیدوار هستند که بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی در این دیدار به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =