روحیه انقلابی ، تفکر بسیجی و عمل انقلابی  سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان گفت: روحیه انقلابی ، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان  که در سالن همایش های  باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد با تاکید بر اهداف  امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از انقلاب اسلامی  این است که ملت ایران را به  جایگاهی برسانیم که الگو بشریت باشد  و مسلما این راه د،شوارو طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و در این راه  برنامه داشته باشیم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: رهبر انقلاب بعنوان دیده بان دشمن را می بیند و طراحی لازم را در پیش برد اهداف انقلاب دارد و روحیه انقلابی ، تفکر بسیجی و عمل انقلابی  سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است.
وی افزود:بصیرت، انقلابی گری ، ولایتمدار بودن  و تکلیف گرایی معطوف به نتیجه از جمله شاخصه های انتخاب یک مسئول است و  مدیریت جهادی یعنی کم توقع و پر تلاش ،نو آوری  و بن بست شکن بودن است و اعتقاد حقیقی و باور به توانایی های خود است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه ای که در نظر داشت نرسید و رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است لذا باید با همه ظرفیت ها وارد شویم و آسیب های فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی  با موفقیت های بزرگ به سرانجام رسانیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =