انفجار ترقه و پسر ۱۸ ساله‌ای که دست راست خود را از دست داد

ایرنا نوشت: سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان گفت: نخستین قربانی چهارشنبه آخر سال در اصفهان امروز پنجشنبه بر اثر انفجار ترقه آسیب دید و دست راست خود را از دست داد.

فرهاد حیدری افزود: صبح امروز پسر ۱۸ ساله ای که در قهدریجان درحال بازی با ترقه بود براثر انفجار ترقه دچار آسیب‌های شدید دست و صورت شد.

حیدری اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس ۱۱۵، واحد امدادی به محل اعزام شد و با انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدوم را به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان منتقل کرد.

وی تصریح کرد: این جوان به سرعت مورد عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت ولی به دلیل شدت آسیب وارده، دست راست خود را از ناحیه ساعد از دست داد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان از همشهریان خواست که چهارشنبه آخر سال را به حسرتی برای تمام عمر تبدیل نکنند و والدین بر فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، سال گذشته تعداد مصدومان ثبت شده جشن چهارشنبه سوری را ۵۹ نفر اعلام کرد که ۱۴ نفر از آن‌ها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و علت این حوادث انفجار ترقه عنوان شد.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =