مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از آبرسانی شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  با بیان این خبر، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و دبیری سازمان بسیج سازندگی استان در راستای همگرایی و هم افزایی دستگاه های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان مردم یاری و محرومیت زدایی را از رسالت های این قرارگاه خواند و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در عرصه های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی طرح های محرومیت زدایی اجرا می کند.
فولادی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این قرارگاه در استان با حضور سردار حسن حسن زاده، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، اظهار کرد: این جلسه با محوریت آبرسانی شرب به روستاهای استان با حضور مدیرکل آبفا، نماینده معاونت عمرانی استانداری، مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی و نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به 17 هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست 10 هزار روستا را آبرسانی می کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 77 روستا است که در مرحله اول 44 روستا آبرسانی می شوند.
فولادی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای شهرستان خانمیرزا تحت اشراف این قرارگاه آغاز می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =