سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار قزوین، سردار سرتیپ دکتر ابوالحسن کبیری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با صدور حکمی از سوی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، سردار سرتیپ دکتر ابوالحسن کبیری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

متن حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به شرح ذیل است؛

جناب آقای دکتر ابوالحسن کبیری

سلام علیکم

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته‌ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی، جنابعالی را که از معتمدین، متخصصین، مجربین و مرتبطین سیاسی، امنیتی و اجتماعی هستید و از فرزندان خوش نام و پر افتخار استان قزوین و از نامیان وادی ایثار و شهادت به حساب می آیید به سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب می نمایم.

انتظار دارم برنامه محور و دانش مدار، با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم از طریق انسجام بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، برای ارتقاء شاخص های مرتبط با امنیت در استان، توجه به تأمین فرصت فعالیت های قانونی برای احزاب و تشکل‌های سیاسی، همگرا کردن کارکرد دستگاه های فرهنگی جهت هم افزایی در ایجاد بسترهای توسعه فرهنگی و هنری، حمایت فراگیر از عموم اصحاب رسانه و بالندگی و پیشرفت رسانه های مکتوب و مجازی استان و ارتقاء عمومی سواد رسانه‌ای از طریق انجام آموزش های گسترده، توجه ویژه به ارتقاء اعتماد و سرمایه اجتماعی و برنامه ریزی های هدفمند و زمان دار برای کاستن از آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های دولتی، شهرداری ها، نهادهای عمومی غیر دولتی، نخبگان و سازمان های مردم نهاد و صنفی در مسیر تحقق وعده های رئیس جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گام بردارید.

یکی از کارویژه های مورد انتظار از حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی حمایت از ایجاد قرارگاه استانی مقابله با جنگ شناختی و تسهیل گری انجام رسالت های جهاد تبیین برای فعالین در این عرصه تکلیفی خواهد بود.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به توان تداوم تقیّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

گفتنی است؛ دکتر کبیری بومی استان قزوین و تحصیل کرده رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی و دارای دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه دفاع ملی است.

از سوابق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید استاندار می‌توان به عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، فرماندهی تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین و معاونت هماهنگ کننده سپاه استان قزوین نام برد.

دکتر کبیری برادر شهیدان محمدرضا و محمود کبیری و دارای سابقه ۳۵ ماه حضور در دفاع مقدس می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =