سکته قلبی راننده کامیون حین رانندگی در بزرگراه آزادگان

فارس نوشت: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از سکته قلبی راننده کامیون در حین تردد در بزرگراه آزادگان خبر داد.

 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از سکته قلبی راننده کامیون حین تردد در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب مقابل تره بار بدون برخورد با خودروهای دیگر و ایجاد ترافیک مقطعی در محدوده آن خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۴۰ ظهر دیروز در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب مقابل تره بار راننده یکد ستگاه کامیون که در حال رانندگی بود دچار سکته قلبی می شود.

سرهنگ شریفی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰ ، تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شده و پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی بیان داشت: راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله و هدایت خودرو به کنار راه داشته که موفق به این کار شد و برخوردی با خودروهای دیگر صورت نپذیرفت.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست تا با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و ناگهان تغییر مسیر داده یا واژگون می‌شود خونسردی خود را حفظ کرده و علاوه بر اینکه از سرعت خود می کاهند، اجازه دهند خودروی آسیب دیده مسیر خود را طی کند که اگر خدای ناکرده راننده دچار ناراحتی یا مریضی یا مانند این راننده این کامیون بر اثر سکته قلبی فوت کرده بود به غیر از بروز این حالت، اتفاق دیگری برای دیگر رانندگان رخ ندهد.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =