چرا باید برای تعطیلات نوروزی خودرو اجاره کنیم؟

همه از شرایط اقتصادی جامعه و نوسانات قیمتی آن با خبریم. در نتیجه داشتن خودرو با توجه به سطح درآمد و تورم و گرانی که در جامعه ما حاکم است برای بسیاری از ما تبدیل به آرزویی دور و داز  شده است.

جالب است بدانید که در بسیاری از کشورهای خارجی مردم با وجود داشتن تمکن و توان مالی تمایلی برای خرید ماشین ندارند و ترجیحشان بر اجاره ماشین برای بازه زمانی چند ماهه یا چند ساله است! زیرا از طرفی می توانند بدون پرداخت هزینه های گزاف مربوط به خرید و فروش ماشین و سند زدن و خرید بیمه و هزینه تعمیرات، از ماشین های اجاره ای متنوعی با توجه به سلیقه و نیازشان استفاده کنند. اما استفاده از ماشین های اجاره ای به شکل دیگری در کشور ما رواج پیدا کرده است. با توجه به بالا رفتن هزینه سوخت و  هزینه بالای تجهیز کردن خودرو های شخصی برای سفرها و مسافت های طولانی، مردم استفاده از وسایل نقلیه ای مانند قطار و اتوبوس را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. از طرفی مسافران برای جابه جایی و گردش در مقصد  به جای استفاده از تاکسی دربستی و اتوبوس و به طور کلی وسایل نقلیه عمومی از اجاره خودرو استقبال می کنند. اگر می خواهید با کرایه خودرو و جنبه های مختلف آن آشنا شوید در ادامه این متن همراه ما باشید:

چرا باید از ماشین اجاره ای استفاده کنیم؟

تنوع کاربرد و استفاده از ماشین های اجاره ای بسیار زیاد است و در ادامه می خواهیم به شرح و توضیح آن ها بپردازیم. ماشین های اجاره ای به ماشین هایی گفته می شوند که شما با مراجعه به آژانس های حمل نقل با ارائه مدارک مشخصی می توانید بدون خرید، از یک روز تا چند سال با توجه به نیاز خود آن ها را کرایه کنید. مراکز کرایه خودرو دارای مدل های مختلف ماشین هستند از خودرو های لوکس گرفته تا ماشین های آنتیک قدیمی، اتوبوس، ون و...  که شما با توجه به کاری که برای آن به ماشین احتیاج دارید می توانید از میان آن ها گزینه مناسب خودتان را بیابید. برای مثال جلسه کاریی را تصور کنید که شما برای حفظ وجه ی بیزینستان به خودرویی لوکس برای حضور در آن جلسه نیاز دارید. در این موقعیت اجاره خودرو گزینه ی بسیار مناسب، مقرون به صرفه و بی دردسری برای جلسات کاری شما به شمار می رود. موقعیت بعدی اجاره خودرو های آنتیک قدیمی برای استفاده به عنوان ماشین عروس یا عکاسی های فرمالیته است تا خاطره ای متفاوت از مهم ترین شب زندگیتان به یادگار بگذارید. از خودرو های اجاره ای برای سرویس مدارس و اردوهای درون شهری و برون شهری هم می توان استفاده کرد. کافی است با توجه به تعداد نفرات مدنظرتان برای کرایه ون یا اتوبوس با راننده یا بی راننده اقدام کنید و  مسئولیت رفت و آمدتان را با خیال راحت اون بسپارید. رایج ترین کاربرد ماشین های کرایه ای در سفر است. حتما تا به حال درباره اجاره خودرو در شهرهایی مانند قشم و کیش شنیده اید. با توجه به افزایش هزینه های سفر با خودرو شخصی بسیاری از کسانی که قصد مسافرت دارند ،سفر با قطار و اتوبوس را جایگزین خودرو شخصی خود کرده اند اما در شهر مقصد برای جا به جایی در سطح شهر خودرو اجاره می کنند و بی دلهره از پیدا کردن تاکسی و اتوبوس از اوقات سفر خود بیشترین لذت را می برند.

چرا باید برای تعطیلات نوروزی خودرو اجاره کنیم؟

پنج دلیل برای مجاب کردن شما به اجاره خودرو در سفر:

لازم نیست دیگر نگران رفت و آمد در شهری که بدون خودرو شخصی تان به آن سفر  کرده اید باشید، اجاره خودرو از آژانس هایی که خدمات حمل و نقل  ارائه می دهند بهترین و به صرفه ترین گزینه برای جا به جایی  در سفر  است. چرا؟

در ادامه از مزیت های اجاره خودرو در سفر برایتان می گوییم:

1. حفظ سلامتی از کرونا: با توجه به شرایط همه گیری کرونا و نگرانی های شیوع و واگیر آن استفاده از خودرو کرایه ای که فقط شما و اعضای خانواده ی تان از آن استفاده می کنید بسیار امن تر از استفاده از وسایل نقلیه عمومی  در سفر است. خودروهایی که در آژانس های حمل و نقل موجود است ضدعفونی شده و مجهز به وسایل ضدعفونی کننده مانند الکل و دستکش است.

2. جلوگیری از اتلاف وقت: استفاده از خودرو کرایه ای باعث صرفه جویی در زمان شما می شود چرا که برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی شما باید منتظر ساعت حرکت خاصی بمانید و زمان زیادی از شما صرف منتظر ماندن برای پر شدن ماشین یا رسیدن زمان حرکت اتوبوس یا مترو می شود. اما با استفاده از خودرو کرایه ای در هر ساعت از شبانه روز بدون فوت و وقت و معطلی می توانید از گشت و گذار و عبور و مرور در شهر مقصد لذت ببرید.

3. فرصت گشت و گذار بیشتر: با اجاره خودرو شما وقت بیشتری برای دیدن و لذت بردن از مقصد دارید چرا که زمان خود را با استفاده از خودرو کرایه ای ذخیره کرده اید.

4. هزینه پایین تر: ماشین های کرایه ای، ارزان تر از جا به جایی مدوام با تاکسی دربستی و آژانس ها هستند مخصوصا اگر تعداد شما بالا باشد. به جای پیدا کردن نزدیک ترین ایستگاه تاکسی و  هماهنگ کردن ساعت رفت و آمد خودتان با آخرین سرویس ایستگاه و پرداخت کرایه بالا، با داشتن خودروی اجاره ای در هزینه رفت آمد خود صرفه جویی کنید.

5. همیشه در دسترس: دسترسی همیشگی به وسیله نقلیه بدون معطلی و جستجو.

چرا باید برای تعطیلات نوروزی خودرو اجاره کنیم؟

کلام آخر

مواردی که گفته شد قسمت کوتاهی از مزیت هایی بود که شما خوانندگان عزیز می توانید با کرایه خودرو از آن بهره مند شوید. مطمئن باشید که تنوع خدمات و رنج قیمت مناسب و مشتری مداری مراکز کرایه خودرو باعث می شود که شما دست خالی از این مراکز بیرون نیایید. اگر میخواهید بیشتر درباره خدماتشان بدانید کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به آژانس های ارائه دهنده خدمات حمل و نقلی مراجعه فرمایید یا با مراجعه به وب سایت یا تماس تلفنی با کارشناسان این مراکز از اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک لازم، لیست قیمت ها، شرایط و قوانین کرایه خودرو و... بهره مند شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =