حمایت از تولید جزو برنامه‌های مهم دستگاه قضا است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: حمایت از تولید جزو برنامه های مهم دستگاه قضا است و براین اساس در راستای آشنایی با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از صنایع بازدید می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین گفت: دستگاه قضایی از ظرفیت های خود برای کمک به بخش تولید نهایت استفاده را می کند.

مقام ارشد قضایی استان اظهارکرد: حمایت از تولید جزو برنامه های مهم دستگاه قضا است و براین اساس هر در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و گفت وگو با صنعتگران از صنایع بازدید می کنیم.

علی شعبانی اضافه کرد: تا جایی که قوانین و مقررات اجازه بدهد در رابطه با حل مسایل تولید و مشکلاتی که صنعتگران با دستگاه ها از جمله دستگاه های خدمات رسان و بانک ها دارند، تلاش می کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: نشست هایی در قالب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستگاه ها و بانک ها برگزار می کنیم که دریافت مطالبات از واحدهای تولیدی به گونه ای باشد که مانع تولید نباشد.

وی افزود: دستگاه قضا عزم و اراده جدی دارد تا از بخش تولید حمایت کرده و به تحقق شعار سال ها کمک کند.

شعبانی با اشاره به اظهارات بعضی تولیدکنندگان در این بازدیدها مبنی بر اینکه تحریم ها موجب تحرک بخشی و تولید بیشتر شده است، گفت: مسوولان اجرایی نباید چندان اقتصاد کشور را به خارج و موضوع تحریم ها گره بزنند.

رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قزوین امروز همراه با دادستان عمومی و انقلاب قزوین از چند واحد در زمینه تولید تیوپ های بهداشتی و محصولات آرایشی، رزین و رنگ و چسب، مرکب چاپ و بسته بندی و تولید ویفر و بیسکوییت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفتند.

کد خبر 1607986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =