من بوندسلیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم

سرمربی صنعت نفت اظهار نظر جالبی در آستانه دیدارشان مقابل پرسپولیس دارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صنعت نفت آبادان که در دور رفت لیگ برتر با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خورد، هفته آینده در بیست و یکمین بازی فصل میزبان سرخ‌پوشان پایتخت خواهد بود که علیرضا منصوریان امیدوار است تیمش برای دومین بازی پیاپی شکست نخورد و به امتیاز دست پیدا کند.

منصوریان پیش از این ۱۲ تقابل به‌عنوان سرمربی با پرسپولیس داشته که نتیجه آن سه برد، چهار مساوی و پنج شکست بوده، اما سرمربی صنعت نفت آبادان امیدوار است در دیدار روز یکشنبه آینده این آمار را بهبود ببخشد.

صنعت نفت آبادان در حال حاضر رتبه هشتم جدول را در اختیار دارد که با یک برد می‌تواند شرایط خود را بهتر کند و شاید هم با شکست مقابل پرسپولیس(و نتیجه گرفتن رقبای آبادانی‌ها)، رتبه‌اش پایین‌تر بیاید که حالا منصوریان قبل از رقم خوردن این اتفاقات اظهار نظر جالبی داشته است.

سرمربی صنعت نفت آبادان به مصاف هفته بیست و یکم تیمش با پرسپولیس پرداخته و با اشاره به اهمیت این مسابقه می‌گوید: «با تمام قوا با پرسپولیس بازی خواهیم کرد، چون این بازی برای ما نقطه عطف است. ما از بازی پرسپولیس خواسته های متفاوت و زیادی داریم تا بچه هایمان را بلند کنیم. بچه‌ها اگر هفته آینده به پیروزی برسند، به سرمنزل می‌رسند و برای آنها عاقبت بخیری دارد.»

منصوریان تاکید کرد: «اصلا وقتی تیم‌های بزرگ را می‌بری، خیلی مهم است. گل‌گهر هم تیم خیلی بزرگی بود و اگر هفت امتیاز از این تیم کم نمی‌شد، ماجرا برای آنها فرق می‌کرد. در مجموع بازی ما و گل‌گهر پایاپایی بود و نمی‌گویم بدشانس، می‌گویم کم تلاش بودیم. من بوندسلیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم. فقط تلاش، تلاش و تلاش و ...»

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =