دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با فرمانده ارتش پاکستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز از سفر رسمی به پاکستان با فرمانده ارتش این کشور دیدار و پیرامون تقویت همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی و هیئت نظامی همراه روز چهارشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش در شهر «راولپندی» با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار کردند.

در این نشست برخی از مقامات لشکری پاکستان و همچنین سید محمدعلی حسینی سفیر و سرهنگ مصطفی قنبرپور وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

امیر سرتیپ واحدی و ژنرال باجوا آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه توسعه ارتباطات میان نیروهای مسلح دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


 

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به دیدارهای خود با مقام‌های پاکستانی طی ۳ روز اخیر، تقویت همکاری‌های دفاعی و نظامی میان ایران و پاکستان به عنوان دو کشور تاثیرگذار منطقه و جهان اسلام را مهم ارزیابی کرد.

اعضای هیئت نظامی کشورمان به ریاست امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی پس از دیدار با فرمانده ارتش پاکستان برای بازدید از دانشکده افسری «رسالپور» وابسته به نیروی هوایی عازم منطقه "نوشهره" شدند.

۲۱۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =