ارائه خدمات مناسب در نوروز زمینه جذب گردشگر به استان را فراهم می‌کند

شهردار شهرکرد گفت: ایجاد بستر مناسب برای گردشگران استان می‌تواند سبب ثبت خاطرات زیبا و به یادماندنی شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، نشست هم‌اندیشی شهرداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت استقبال از بهار و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران انجام شد.

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در این نشست هم‌اندیشی اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش گردشگران و مسافران در نقاط مختلف کشور، اهمیت ارائه خدمات مطلوب به‌ویژه خدمات گردشگری دوچندان می‌شود و احساس رضایت گردشگران در ایام نوروز تا حد بسیار بالایی می‌تواند در مقوله جذب گردشگر موثر باشد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی گردشگران در سفر به استان و شهر شهرکرد انگیزه حضور دوباره و زمینه‌سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگران را فراهم می‌کند، افزود: بنابراین با فرارسیدن نوروز و گسترش مسافرت‌ها اجرای طرح‌های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات در افزایش رضایتمندی گردشگران حائز اهمیت است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه امسال پس از دو سال درگیری با ویروس کرونا نخستین سالی است که شاید به دنبال واکسیناسیون عمومی و در صورت بهبود وضعیت امکان مسافرت‌های نوروزی وجود داشته باشد، بنابراین شور و اشتیاق مسافران برای سفرهای نوروزی هم پس از دو سال خانه‌نشینی طبیعتا بیشتر بوده بنابراین ارائه خدمات مطلوب می‌تواند سبب ثبت خاطرات زیبا و به یادماندنی برای گردشگران شود که همین موضوع در حرکت استان به سمت مقصد گردشگری بودن بسیار تاثیرگذار است.

علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: وجود راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در این استان زمینه را برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در بام ایران فراهم کرده است.

وی افزود: راهنمایان گردشگری دارای کارت در استان برای خدمات‌رسانی بهتر و ارتقای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی به مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کمک کنند.

جیلان با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد با کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا، وضعیت گردشگری استان در سال آینده متحول شود، تصریح کرد: راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز و سرمایه‌گذاران هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در استان بازوان توانمند میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =