این جدول را بخوانید و خودتان قضاوت کنید که حرف‌های مهدوی‌کیا درست است یا صحبت‌های استیلی.

در همان لحظاتی که مهدی مهدوی‌کیا در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه داماش بود، حمید استیلی سرمربی پرسپولیس مصاحبه کرد و گفت که مهدوی‌کیا خودش نخواسته به پرسپولیس بیاید چراکه آن‌ها به او گفته بودند چند روزی صبر کند. اما مهدوی‌کیا هم با شنیدن صحبت‌های استیلی ناراحت شده و مصاحبه‌ای تند علیه سرمربی پرسپولیس انجام داده است. این جدول، اظهار نظرهای حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا در یک ماه و نیم گذشته را نشان می‌دهد. با خواندن این جدول، خودتان قضاوت کنید که حرف‌های استیلی درست است یا صحبت‌های مهدوی‌کیا.

 

تاریخ

منبع

نقل قول

90/03/04

خبرآنلاین

مهدوی‌کیا: من علاقه قلبی دارم که به پرسپولیس برگردم و سال‌های آخر بازی‌ام را در پرسپولیس باشم. فکر کنم می‌توانم بیایم و انتظارات هواداران را هم برآورده کنم. اما الان پرسپولیس در جام حذفی است و جام حذفی مهم‌تر از بحث نقل و انتقالات است. من هم صحبت خاصی در این رابطه ندارم. امیدوارم پرسپولیس در این مقطع از فصل آرامش داشته باشد و فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

90/04/01

فارس

استیلی: من خیلی دوست دارم مهدوی‌کیا پرسپولیسی شود اما یک سری مسائل هست. باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

90/04/05

فارس

استیلی: مهدوی‌کیا از دوستان خوب من است اما ما در پست مهدی 2 تا 3 بازیکن داریم. ان‌شاالله شرایط پیش آید که با او همکاری کنیم. در لیست من یکسری بازیکنان بودند که هنوز آنها را جذب نکردیم. البته می‌گویم با توجه به بزرگواری مهدوی‌کیا هر تیمی دوست دارد او را جذب کند اما ما الان شرایط خاصی داریم.

90/04/05

خبرآنلاین

مهدوی‌کیا: استیلی مربی تیم است و تصمیم می‌گیرد و کسی نمی تواند دلخور باشد که بگوید چرا من در لیست تیم نیستم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم. این طور نیست که بخواهم شهر را به هم بریزم. من فقط می‌خواهم هواداران پرسپولیس بدانند که من صبر کردم ولی چون در لیست نبودم تماسی با من نگرفتند و از این به بعد باید به فکر تیم بعدی‌ام باشم؛ تیمی غیر از پرسپولیس.

عابدینی چند هفته قبل گفت بیا داماش. گفتم من پرسپولیسی‌ام و می‌خواهم برگردم به پرسپولیس که ایشان گفت اگر می‌خواهی بری پرسپولیس، حتما این کار را بکن و اگر تو را نخواستند، بیا داماش. آن روز عابدینی ظاهرا می‌دانست در لیست مربیان پرسسپولیس نیستم.

90/04/12

مهر

استیلی: ما باید جای خالی داشته باشیم تا مهدوی‌کیا را جذب کنیم. اگر وی بازیکن آزاد بود صد در صد او را به پرسپولیس می‌آوردیم اما امروز مشکلاتی داریم که کار را برای ما در خصوص جذب این بازیکن سخت کرده است.

90/04/13

فارس

استیلی: مهدوی‌کیا دوست صمیمی‌ام است. از طریق خوردبین با ایشان تماس داشتیم و از او خواستیم چند روز تحمل کند تا شرایطش برای حضور در پرسپولیس فراهم شود. اکنون که مهدوی‌کیا به داماش رفته از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما خود مهدی می‌داند که چه علاقه‌ای به او دارم.

90/04/13

خبرآنلاین

مهدوی‌کیا: من یک ماه و نیم است دارم می‌گویم می‌خواهم بیایم پرسپولیس. عشق و اشتیاق من برای بازگشت به پرسپولیس صد برابر شده بود. خواستم برگردم ولی شما نخواستید. دنبال چی هستید از این‌که می‌گویید او خودش نخواست به پرسپولیس بیاید؟ فکر می‌کنید مردم نمی‌بینند، نمی‌فهمند؟ شعور ندارند؟ مصاحبه‌های شما یادشان رفته؟

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =