۳ نفر
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
با این کارهای مجیدی تیم به جایی نمی‌رسد

میزان نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خریدهای امسال استقلال کارساز بوده اند، حتی ژستد که انتقادات زیادی از او می‌شود بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب استقلال است.

محسن گروسی ، درباره تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال می‌توانست ۳ امتیاز مهمی را کسب کند، اما در این بازی نتوانست از موقعیت‌های خود بهره ببرد. فوتبال بالا و پایین دارد و همین به جذابیت آن کمک می‌کند.

وی ادامه داد: هنوز اتفاقی نیفتاده و ما در صدر جدول هستیم و با تیم دوم فاصله داریم و می‌توانیم این فاصله را بیشتر هم کنیم. متاسفانه برخی افراد با یک تساوی و کسب نتیجه‌ای که باب میل آنها نیست شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند، ان‌شاءلله در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم و صدر را همچنان حفظ خواهیم کرد.

*خریدهای امسال استقلال کارساز بوده‌اند

گروسی درباره حاضر نشدن فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی و اعتراض به مشکلات سربازی دو مدافع تیمش گفت: با این کارها تیم به جایی نمی‌رسد و فقط آرامش و تمرکز از تیم دور خواهد شد، باید همین حالا راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنیم. اتفاقی است که افتاده و باید با تمرکز و تفکر بهتر این وضعیت را درست کنیم تا مشکلات حل شوند. اگر تیم به قهرمانی لیگ برسد کام همه شیرین خواهد شد و همه به آرامش خواهند رسید.

پیشکسوت استقلال در رابطه با خریدهای این فصل و عملکردشان عنوان کرد: خریدهای امسال استقلال کارساز بوده‌اند، حتی ژستد که انتقادات زیادی از او می‌شود بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب استقلال است. بیشتر خریدهای استقلال سن و سال کمی دارند و در آینده می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند و هر چه زمان بگذرد می‌توانند تأثیر مثبت خود را در روند فوتبال استقلال به نمایش بگذارند.

*برابر گل‌گهر نباید اتفاق بازی نساجی تکرار شود

مهاجم سال‌های گذشته آبی‌پوشان پایتخت در خصوص هفته بیست و یکم لیگ برتر و تقابل تیمش با گل‌گهر یادآور شد: در نیم‌فصل دوم هیچ کدام از بازی‌ها راحت نیستند و تمام تیم‌ها در تمام بازی‌ها زیر فشار بیشتری قرار خواهند گرفت و این به بالا و پایین جدول مربوط نیست. تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید روی نقاط قوت و ضعف خودش و حریفان بسیار کار کند و از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببرد. برابر گل‌گهر نباید اتفاق بازی نساجی تکرار شود و باید بتوانیم موقعیت‌ها را گل کنیم و شکست دادن گل‌گهر دور از دسترس نیست.

وی درباره دیدار نفت آبادان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم پرسپولیس کار ساده‌ای مقابل نفت آبادان و علیرضا منصوریان داشته باشد و اگر مسئله خاصی پیش نیاید نفت آبادان می‌تواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد، زیرا آنها همواره در شهر خودشان تیمی محکم و منسجم هستند.

گروسی در رابطه با اهمیت دربی ۹۸ و نقش بسزای آن در تعیین قهرمان این فصل تاکید کرد: قهرمانی لیگ برتر بین دو تیم سرخابی پایتخت است و هر دو شانس بالایی دارند. دربی ۹۸ می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد اگر استقلال مسابقه را ببرد اختلاف بیشتر شده و حدود ۸۰-۷۰ درصد از راه قهرمانی طی خواهد شد. امیدوارم آبی‌پوشان با تمرکز بالا در دربی هم برنده باشند و راه را برای قهرمانی هموار کنند.

بیشتر بخوانید:

تعلیق فعالیت‌های تجاری NBA در روسیه

بردهای استقلال چند برابر بیشتر از پرسپولیس پاداش دارد!

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال رفتنی است؟

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    4 6
    تو در اصل بازیکن پاس بودی بهتره خودت رو خراب نکنی
  • ابجدیه کیسه IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 10
    از اولش هم معلوم بود به جایی نمی رسند