داداش زاده:آقای آجرلو من را دستبند زدند،نیما را کچل کردند و بردند سربازی!

بهزاد داداش زاده با دلخوری از نحوه سربازی رفتنش تعریف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس از روزی می گوید که 10 روز مانده به پایان سربازی اش اما دوباره به خدمت رفت آن هم در مشهد و تیم پیام! او بعداز اتفاقاتی که برای دو بازیکن استقلال افتاده گفت:«من بهزاد داداش زاده، سال 73 ، 10 روز مانده خدمتم تمام شود، دوباره سرباز شدم و به این دلیل برگشتم پرسپولیس، من سرباز مقاومت تهران بودم ،یعنی زیر نظر سردار محسن رضایی مامور به تیم پرسپولیس. اما  طبق قانون وقتی تیم مقاومت مشهد ادغام شد، گفتند همه نیروها باید به پیام مشهد بروند. تیم رویایی هم شده بود. من هر کاری کردم 10 روز سربازی ام  را نروم نشد. با اینکه  بازیکن تیم ملی بودم و گلزنی کرده بودم ، هیچ کسی حمایتم نکرد و من به زور آقای آجرلو که یکی از مدیران خوب ما هست رفتم.آقای آجرلو شاید خودش نداند اما زیر مجموعه آنها به من و نیما نکیسا دستبند زدند، بردند تا ما برای سربازی به پیام مشهد برویم، حتی موهای نیما را هم زدند. »

پیشکسوت فوتبال با انتقاد به  رفتار یزدانی گفت:« خیلی جالب است یزدانی خودش بازیکن است. فوتبالیست، فوتبالیست است. من در فضای مجازی دیدم رفته آرایشگاه و برای کوتاهی موهایش تنها نوک آنها را می زند. آنهایی که نگران سربازی رفتن من هستند چنین چیزی نیست. بعد یکطرف عکس سربازی را گذاشته اند که مادرش فوت کرده به او مرخصی نمی دهند که برود.خود بازیکن هم مقصر است. من آسیب دیده ام و هیچ وقت دوست ندارم هیچ بازیکنی آسیب ببیند به ویژه ملی پوشان هستند و به تیم ملی کمک کنند. اما آنها باعث شدند هجمه ای به وجود بیاید و لجبازی شود. پرویز مظلومی پیشکسوت ماست در رسانه ملی می گوید بگویم کدام بازیکن پرسپولیس سرباز بوده؟ آقای مظلومی من بگویم شما درفوتبال و  استقلال چه کار کرده اید؟ این رفتارها بد است. من باید حرمت فوتبال و پیشکسوتها را حفظ کنم. اگر این طور باشد فردا یک نفر دیگر می گوید بگویم فرهاد مجیدی چه کارهایی کرده؟ این رفتارها خوب نیست.»

او با تاکید بر رفتن  دو بازیکن استقلال به سربازی گفت :« این دو عزیز سربازی بروند، به هر حال از تیم هایی مثل فجر سپاسی،ملوان و تلاش کنند تا دوباره به تیم ملی دعوت شوند. من خودم به پیام مشهد رفتم که سردار یعقوبی به من گفت تو 6 ماه بازی کن من به تو کارت معافیت می دهم. من رفتم مشهد دو ماه بازی کردم کارتم را گرفتم اما حسن نیت نشان دادند ومن هم  نیم فصل دوم بازی کردم برای پرسپولیس.من نباید همه تقصیرها را بیندازم گردن آنها من هم جایی اشتباه کردم. ولی بازیکنان باید قبول کنند که زودتر باید این کار را می کردند. به خودشان هم ابلاغ شده بود و غیر ممکن است ابلاغ نشده باشد.»

او مدیریت آجرلو در فوتبال را موفق ندانست و گفت:«اما در فوتبال موفق نبوده،پیام مشهد آمد حالا کجاست؟ پاس کجاست؟تراکتور، استیل آذین آمد حالا کجاست؟ امیدوارم حداقل استقلال امسال جام بگیرد که مشکلات سابق آجرلو را پاک کند.»

بیشتر بخوانید:

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =