نماینده مجلس: دنبال صیانت از اموال و حیثیت مردم هستیم نه اذیت کردن مردم / چرا مردم نگران بی بندوباری فضای مجازی نیستند؟!

سایت دیده بان نوشت:فلاحی گفت: هیچ بحثی در خصوص طرح«جرم بودن تولید محتوا در پلتفرم‌های غیرمجازی» نه در کمیسیون ما و نه در صحن مجلس مطرح نشده است! این طرح ساخته جنجال‌آفرینان فضای مجازی است.

هنوز آتش تند مردم به‌دلیل تصویب کلیات طرح صیانت خاموش نشده بود که خبر «جرم بودن تولید محتوا در پلتفرم‌های غیرمجازی» دوباره موج انتقادات و اعتراضات مردم را بیشتر از قبل شعله‌ور کرد. طرحی که اگر در مجلس به تصویب برسد فضا را برای فعالیت مردم در فضای مجازی تنگ‌تر خواهد کرد.

طرح «جرم بودن تولید محتوا در پلتفرم‌های غیر مجاز» ساخته جنجال‌آفرینان فضای مجازی است

احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم  با تکذیب وجود طرح «جرم بودن تولید محتوا در پلتفرم‌های غیرمجاز» گفت: هیچ بحثی در خصوص این طرح نه در کمیسیون ما و نه در صحن مجلس مطرح نشده است! این طرح ساخته جنجال‌آفرینان فضای مجازی است.

احمدحسین فلاحی :: خبرگزاری خانه ملت

بیشتر بخوانید:

تا به الان این طرح به کمیسیون‌ها ارجاع داده نشده است!

وی در پاسخ به این سوال که رشیدی کوچی وجود چنین را تایید کرده که براساس جزئیات این طرح شما جزو امضا کنندگان این طرح بودید اظهار کرد: این طرح تا به الان به کمیسیون‌ها ارجاع داده نشده است. در حال حاضر بالغ بر 20 طرح در کارتابل نمایندگان وجود دارد اما اینکه این طرح به کمیسیون‌ها ارجاع داده می‌شود یا خیر اصلا مشخص نیست.

خبرنگارا مردم را به‌دلیل وجود چنین طرحی نگران نکنند!

عضو کمیسیون آموزش درباره نگرانی مردم بابت اجرایی شدن چنین طرحی گفت: مردم هیچ نگران اجرایی شدن این طرح نباشند، شما هم با پرداختن به چنین طرحی مردم را نگران نکنید.

چرا مردم نگران بی بندوباری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند؟! / بی قانونی در فضای مجازی موجب فروپاشی خانواده‎‌ها شده است!

فلاحی با تاکید بر این نکته که چرا مردم نگران بی بند و باری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند، اظهار کرد: مردم همین الان باید بیشتر نگران هرج و مرج در فضای مجازی باشند. در حال حاضر بی بند باری در فضای مجازی موجب قاچاق انسان، فروش سلاح و مواد مخدر، فروپاشی خانواده‌ها و ... شده است؛ جالب است مردم نگران این موارد نیستند؟!

باید یک قانونی حاکم بر فضای مجازی باشد که هر کسی هر کاری دوست داشت انجام ندهد!

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم در ادامه افزود: همین الان همه مواردی که عنوان کردم اتفاق می‌افتد! ما می‌گوییم باید یک قانونی وجود داشته باشد که در فضای مجازی هر کسی هر کاری دوست داشت انجام ندهد.

ما که دنبال اذیت کردن مردم نیستیم! / قصد داریم مردم را در برابر خطرات فضای مجازی صیانت کنیم!

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نباید نگران چنین قضایایی باشند! ما که دنبال اذیت کردن مردم نیستیم! ما قصد داریم که از مردم را در برابر خطرات فضای مجازی صیانت و محافظت کنیم.

 ما به‌دنبال صیانت از اموال و حیثیت مردم هستیم.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =