۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
نیما فلاح نوروز به «کهکشان» می‌رود

مسابقه «کهکشان» با اجرای نیما فلاح در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما روی آنتـن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کهکشان» به عنوان مسابقه‌ای در زمینه ارائه فناوری‌های نوین با به تصویر کشیدن سفینه فضایی ایرانی‌ها در سال ۱۴۲۵ و ارائه چالش‌های فیزیکی و ارتباطی مختلف، نوروز ۱۴۰۱ هر شب از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

در هر قسمت از این مسابقه تلویزیونی گروهی ۵ نفره به کمک نیما فلاح، مجری برنامه آمده و او را در رمزگشایی از یک نشانه یاری می‌کنند. برای این کار از طریق ماشین زمان به چهار دوره ارتباطی سفر کرده و با گذر از چالش‌هایی فیزیکی و معمایی با طعم ابزارهای ارتباطی هر دوره، مسیر خود را برای رمزگشایی هموارتر می‌کنند.

«کهکشانِ کارستان» تصویرگر دوره ارتباطات شفاهی است که ۱۰۰۰ سال قبل از هجرت را نشان می‌دهد، «کهکشانِ ادبستان» تصویرگر دوره ارتباطات مکتوب است که حوالی سال ۱۳۰۰ را نشان می‌دهد و «کهکشانِ دیدستان» مربوط به دوره ارتباطات دیجیتال است که حوالی سال ۱۳۷۰ را به تصویر می‌کشد.

بر این اساس یکی از بخش‌های متمایزکننده برنامه، «کهکشانِ سروستان» است که در حوالی سال ۱۴۲۰ و در سفینه فضایی ایرانی‌ها رخ می‌دهد. تاکنون در قسمت‌های پخش‌شده برنامه، صرفا فضای داخلی این سفینه نشان داده شده است و با افزوده شدن یک آیتم جدید در ویژه‌برنامه‌های نوروز، فضای بیرونی این سفینه نیز به تصویر کشیده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های برنامه اپلیکیشن AR برنامه است که با ارائه فضایی متاورسی این فرصت را به مخاطبان برنامه می‌دهد تا در ماموریت شرکت‌کننده‌ها مشارکت کرده و در هر قسمت جوایزی را دریافت کنند.

مسابقه«کهکشان» در ایام نوروز هر شب از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

نیما فلاح نوروز به «کهکشان» می‌رود

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =